Het Kasteel van Den Haag
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Kasteel van Den Haag

Het centrum voor de administratie van het Graafschap Holland (hoort bij het spel Koninkrijken der Renaissance)
Officiële site van het spel : www.dekoninkrijken.com
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sybilla

Sybilla


Vrouw Aantal berichten : 606
Woonplaats : Alençon
Registration date : 08-08-09

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Left_bar_bleue102/255[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty_bar_bleue  (102/255)

[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty
BerichtOnderwerp: [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland   [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Icon_minitimezo okt 04, 2009 8:52 pm

Hier kunt u terecht voor al uw (aan)vragen met betrekking tot de Hollandse Heraldiek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romerio

Romerio


Man Aantal berichten : 1947
Leeftijd : 41
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 12-08-08

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Left_bar_bleue255/255[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty_bar_bleue  (255/255)

[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland   [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Icon_minitimema dec 21, 2009 12:49 pm

Romerio stapt wat ongemakkelijk het kantoor binnen.
Hij had niets gehoord dus hoopte dat er iemand aanwezig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sybilla

Sybilla


Vrouw Aantal berichten : 606
Woonplaats : Alençon
Registration date : 08-08-09

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Left_bar_bleue102/255[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty_bar_bleue  (102/255)

[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland   [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Icon_minitimema dec 21, 2009 5:48 pm

Sybilla zat met haar hoofd verscholen achter een aantal lagen papier achter haar bureau toen ze opeens voetstappen hoorde. Snel stond ze op en keek ze wie net binnen gekomen was. ze glimlachte toen ze zag dat het Burggraaf Romerio was.
- Heer Burggraaf, waarmee kan ik u van dienst zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Romerio

Romerio


Man Aantal berichten : 1947
Leeftijd : 41
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 12-08-08

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Left_bar_bleue255/255[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty_bar_bleue  (255/255)

[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland   [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Icon_minitimedi dec 22, 2009 4:57 pm

Romerio was blij toen hij het opgetogen hoofd van de Heraut zag.

Heer Burggraaf, waarmee kan ik u van dienst zijn?

Hij liep verder naar binnen en nam plaats aan het bureau.


Wel, ik wilde u eigenlijk op de hoogte brengen.
Mijn roepnaam is namelijk veranderd. Alhoewel ik niet zeker ben of dat de juiste term is...

Het punt is dat ik vroeger door het leven ging als Remco360. Vooral in de herbergen en bij het versturen van brieven en meer van dergelijke zaken. Mijn echte naam is echter Romerio, Dat is nu ook zo op allen andere plekken waar ik voorheen te boek stond als Remco360.
Ik hoop dat u me begrijpt...
Ik dacht de de heraut hier misschien kennis van wilde hebben met het ook op de genealogie en dergelijke zaken meer.


Hij keek de Heraut aan en wachtte op reactie.



OOC: Voorheen was mijn IG-account "Remco360" en nu is het "Romerio".
Terug naar boven Ga naar beneden
Romerio

Romerio


Man Aantal berichten : 1947
Leeftijd : 41
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 12-08-08

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Left_bar_bleue255/255[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty_bar_bleue  (255/255)

[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland   [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Icon_minitimema mei 10, 2010 3:36 am

Romerio klopte even op het bureau en hoop te de aandacht van de Heraut te verkrijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 4055
Registration date : 25-12-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Left_bar_bleue0/0[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty_bar_bleue  (0/0)

[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland   [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Icon_minitimema mei 10, 2010 8:50 am

Lara is druk aan het werk als ze geklopt hoort. Ze legt haar veer aan de kant en staat op om naar de deur te lopen.
Als ze hem opent kijkt ze in de ogen van haar broertje en direct begint Lara te grijnzen.


Romerio, wat een verrassing! Kom binnen.

Lara doet een stap aan de kant zodat Romerio naar binnen kan en sluit dan de deur weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romerio

Romerio


Man Aantal berichten : 1947
Leeftijd : 41
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 12-08-08

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Left_bar_bleue255/255[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty_bar_bleue  (255/255)

[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland   [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Icon_minitimedi mei 11, 2010 1:42 am

Opgewekt kijkt Romerio als Lara hem binnenlaat.

Ja ik dacht ik kom eens langs op een van je kantoren.
Hij grijnst even.

Ik kom langs omdat ik met een vraag zit.
Het aantal graafschappen en burggraafschappen dat nog onder direct toezicht van de Gravin van Holland staat is erg geslonken.
Ik vrees daarom dat dit nog wel eens op termijn mis kan gaan lopen.
Mijn vraag is hoe de Heraldische Raad denkt dit probleem te gaan tackelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 4055
Registration date : 25-12-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Left_bar_bleue0/0[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty_bar_bleue  (0/0)

[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland   [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Icon_minitimema mei 31, 2010 12:34 pm

Broertje, daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Daar is allang over nagedacht, en zolang ik nog niet in paniek ben, hoef jij dat ook niet te wezen.
Maar als je je echt zorgen maakt, kan je natuurlijk altijd afstand doen van je Burggraafschap.


Lara geeft Romerio een knipoog. Hij zal vast snappen dat het laatste als grap bedoelt is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland   [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» keizerlijke wetten
» Keizerlijke wetten van de Admiraliteit

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het Kasteel van Den Haag :: Noordoostelijke vleugel: de Hollandse Kanselarij :: Gang der Azuren Tongen-
Ga naar: