Het Kasteel van Den Haag
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Kasteel van Den Haag

Het centrum voor de administratie van het Graafschap Holland (hoort bij het spel Koninkrijken der Renaissance)
Officiële site van het spel : www.dekoninkrijken.com
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [RP] Bureau ès Genealogie

Ga naar beneden 
+4
Raboude
Lara
Silvain
Sybilla
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Sybilla

Sybilla


Vrouw Aantal berichten : 606
Woonplaats : Alençon
Registration date : 08-08-09

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue102/255[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (102/255)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimezo okt 11, 2009 6:17 pm

Hier kunt u terecht voor alles in verband met Genealogie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvain

Silvain


Aantal berichten : 683
Leeftijd : 32
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 14-08-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue170/255[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (170/255)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimema okt 12, 2009 10:48 pm

Silvain komt het bureau van de Genealogie binnen. Er was zoveel veranderd binnen de heraldiek. Deze edelman moest er even aan wennen.

Gegroet, ik wou graag bekendmaken dat ik op 27 september 1457 getrouwd ben met Sybilla della rovere von strass (IG: Sybillee)

verder wil ik u graag melden dat Toires ons het leven heeft gelaten op 22 september 1457.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sybilla

Sybilla


Vrouw Aantal berichten : 606
Woonplaats : Alençon
Registration date : 08-08-09

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue102/255[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (102/255)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimema okt 12, 2009 11:02 pm

Ziezo, aangevuld en aangepast. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 4055
Registration date : 25-12-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue0/0[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (0/0)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimedi okt 13, 2009 12:34 pm

Lara luistert naar Silvain en wil net haar spullen pakken om het aan te passen als Syb binnenkomt en het al doet.
Wat verbaast kijkt ze naar Syb.


Had ik dat niet moeten doen?

Sil, bedankt voor het doorgeven in elk geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raboude

Raboude


Man Aantal berichten : 419
Leeftijd : 567
Registration date : 01-03-09

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Burgraaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue76/0[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (76/0)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimedi okt 13, 2009 1:03 pm

Raboude kwam het kantoor van de Heraut ès Genealogie binnen, en kwam net op tijd om Gravin Lara te horen.

Oh? Als u wil kan u mij misschien helpen, hooggeboren Gravin. Graag zou ik de titel "Heer van Muyderberg" willen toegevoegd zien aan mijn naam in de stamboom, en bij mijn vrouw uiteraard de titel "Dame van Muyderberg".

Verder merkte ik ook dat ik, bij de doop van Barones Sybilla, wordt beschreven als "Vader" Raboude, welke echter een titel is voor een priester, als ik het goed heb. Misschien past de benoeming "diaken" hier beter, niet?


Hij deed een pas terug, en wachtte geduldig op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 4055
Registration date : 25-12-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue0/0[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (0/0)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimewo okt 14, 2009 1:18 pm

Baron Raboude, welkom in het nieuwe kantoor.

Ik zal direct de wijzigingen aanbrengen.
En u heeft gelijk betreft Vader/Diaken. Ook dat zal ik wijzigen.


Lara pakt haar spullen en gaat direct een de slag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghislenus

Ghislenus


Man Aantal berichten : 925
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 18-06-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue112/255[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (112/255)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimeza okt 17, 2009 2:22 pm

De oude graaf kwam het bureau van de heraut der genealogiën binnen.

Goedendag, edele heraut. Ik kom hier met enkele aanpassingen voor de stamboom van de familie de Ligne.

Ghislenus nam diep adem en begon aan zijn monoloog.

Allereerst moet het adres van ons familiekasteel verandert worden naar het correcte (http://deligne.forumotion.com).

Guilielmus de Ligne en Christina de Percy zou Willem Karel de Ligne en Agatha Christina de Percy moeten worden. Hun volledige en correcte Nederlandstalige namen. Zodoende is ook Frederik de Ligne Frederik Hendrik de Ligne en Lodewijk de Ligne is dan Lodewijk August de Ligne. Johannes zou Jan Karel de Ligne moeten zijn. Godfried de Ligne zou Godfried Alexander moeten worden. Hetzelfde voor Ludovicus de Ligne, wat Lodewijk Hendrik de Ligne moet worden. Josephine de Ligne, moeder van Sjnoel, zou Marie-Joséphine de Ligne moeten worden. Lambert zou Lambert August de Ligne moeten worden en zijn broer Alexander zou Alexander Lamoraal de Ligne moeten worden.

Vervolgens hebben vastgesteld dat Nikolaj de Ligne von Rostov nog niet beschreven staat als heer van Alkemade en Silvain (Deathseeker) de Ligne als graaf van Arkel.

Tenslotte hebben wij ontdekt dat de heer Frederik Hendrik de Ligne geboren is na Lodewijk August de Ligne.

Indien er nog onduidelijkheden zijn sta ik u graag verder te woord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Colonel
Admin
Colonel


Man Aantal berichten : 1726
Registration date : 21-11-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue0/0[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (0/0)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimeza okt 17, 2009 9:55 pm

Burggraaf Colonel loopt het kantoor van de Heraut der Genealogie binnen om de vernieuwde stamboom van de familie van Eckhardt in te leveren. Hij ziet Graaf Ghislenus staan en maakt een beleefde buiging.

Uwe Hooggeboren Excellentie Lara Castillo Tailleur, ik breng u bij deze de nieuwe stamboom van de familie van Eckhardt. De volgende zaken zijn aangepast: An Mathilde Connor is toegevoegd, tevens zijn mijn titels veranderd, bij u is de Gravinnen titel erbij gekomen en als laatste is aangegeven dat Bramus Intelex van den Kasteele gestorven is. Colonel overhandigt Lara de stamboom en zet een stap achteruit.

Als u nog enige vragen heeft kunt u mij deze altijd stellen. Maar nicht, hoe gaat het met je?

Citaat :
Het Familie Wapen:

[RP] Bureau ès Genealogie Vaneckhardt-1
"In sinopel een leeuw van keel getongd en genageld van azuur over een gaffel van zilver."

Eerste generatie:

    - Wijlen Gilbert van Eckhardt*
    Zijn vrouw, wijlen Margareta van Bonheide*

Tweede generatie:

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Gilbert van Eckhardt en Margareta van Bonheide.

    - 1. Wijlen Filips van Eckhardt*
    Zijn vrouw, wijlen Isabella van Oostenrijck*

    - 2. Wijlen Frederika van Eckhardt*
    Haar man Jean Tailleur*

    - 3. Wijlen Hubert van Eckhardt*
    Zijn vrouw, wijlen Liza Robbrechts*

    - 4. Wijlen Gusta van Eckhardt*
    Haar man, wijlen Phillemon van den Steenschuur*

Derde generatie:

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Filips van Eckhardt en Isabella van Oostenrijck.

    - 1.1. Dyana van Eckhardt
    ° 19 September 1455 ~ 16 november 1455 te Leiden door Deken Sonho ∞ 14 december 1455 te Leiden door Vader Sjnoel
    Haar man, Thaddeus van den Kasteele, Heer van Spijk
    ° 12 September 1455 ~ 16 november 1455 te Leiden door Deken Sonho ∞ 14 december 1455 te Leiden door Vader Sjnoel

    - 1.2. Pilske van Eckhardt Ridder van de Teutoonse Orde
    ° 4 augustus 1455 ~ 13 augustus 1455 te Leiden door Vader Sjnoel ∞ 20 augustus 1455 te Leiden door Vader Sjnoel ∞ 15 maart 1456 te Utrecht door Monseigneur Sjnoel
    Benoemd tot Ridder van de Teutoonse Orde op 25 augustus 1456 door de Teutoonse Orde

    Zijn vrouw, Elisabeth de Ligne
    ° 22 september 1455 ~ 8 oktober 1455 door Vader Sjnoel ∞ wijlen Sebastiaan Angelus "Cba" van den Kasteele door ∞ 15 maart 1456 te Utrecht door Monseigneur Sjnoel

    - 1.3. Wijlen Gedrocht1 van Eckhardt
    ° ?? † 3 maart 1456
    - 1.4. Colonel van Eckhardt Burggraaf van Montfoort, Heer van Woerden, Heer van Blaricum
    ° 1 november 1455 ~ 26 maart 1456 te Leiden door Vader Sonho ∞ 16 juli 1456 te Leiden door Vader Sonho // 11 juni 1457 van Linwe dela Mendoza ∞ 6 september 1457 te Den Haag door Monseigneur Sonho
    Benoemd tot Heer van Blaricum op 24 oktober 1456 door Graaf Omenio d'Ursel, Graaf van Hilversum
    Benoemd tot Heer van Woerden op 22 april 1457 door Graafschap Holland
    Benoemd tot Burggraaf van Montfoort op 12 oktober 1457 door Graafschap Holland wegens einde ambtstermijn als Graaf van Holland

    Zijn vrouw, An Mathilde Connor
    °17 augustus 1455 ~ 20 januari 1456 te Utrecht door Monseigneur DragothAr ∞ 6 september 1457 te Den Haag door Monseigneur Sonho



Legitieme kinderen uit het huwelijk van Frederika van Eckhardt en Jean Tailleur.

    -2.1. Dolina Tailleur
    ° 19 juli 1455 ~ 9 augustus 1455 te Rotterdam door Vader Stoke ∞ 12 september 1455 te Rotterdam door Vader Stoke // 22 november 1455 van Louwrens Phoenix ∞ 13 juni 1456 te Utrecht door Moeder Karanda
    Benoemd tot Dame van Uitgeest op 18 augustus 1456 door Graafschap Holland
    Benoemd tot Gravin van Medemblik op 16 december 1456 door Graafschap Holland
    Gravin van Medemblik, Dame van Uitgeest teruggetrokken op 14 juni 1457

    Haar man, Omenio d'Ursel, Graaf van Kuinre
    ° 18 juli 1455 ~ 27 april 1456 te Utrecht door Moeder Karanda ∞ 13 juni 1456 te Utrecht door Moeder Karanda
    Benoemd tot Graaf van Kuinre op 17 oktober 1456 wegens einde ambtstermijn als Graaf van Holland

    - 2.2. Lara Tailleur Gravin van Weesperkarspel, Barones van Bloemendaal
    ° 6 augustus 1455 ~ 29 oktober 1455 te Utrecht door Monseigneur DragothAr ∞ 10 november 1455 te Utrecht door Monseigneur DragothAr // 22 november 1456 van Roefke de Mérode ∞ 1 februari 1457 te Utrecht door Moeder Karanda
    Benoemd tot Barones van Bloemendaal op 24 augustus 1456 door Graafschap Holland
    Benoemd tot Gravin van Weesperkarspel op 13 augustus 1457 wegens einde ambtstermijn als Gravin van Holland

    Haar man, Adoniis Callisto, ° 7 juni 1456 te Leiden ~ 10 augustus 1456 te Utrecht door Deken Liquido ∞ 1 februari 1457 te Utrecht door Moeder Karanda
    - 2.3. Mojan Tailleur
    ° 10 februari ~ 12 april 1456 te Haarlem door Vader Bolsius ∞ 19 april 1456 met wijlen Estorius Merai de Ligne te Haarlem door Vader Bolsius // 7 november 1456 te Rome ∞ 4 april 1457 te Haarlem door Vader Sonho
    Haar man, Toires de Ligne dela Mendoza ° 21 januari 1457 ~ 11 februari 1457 te Haarlem door Vader Sonho ∞ 4 april 1457 te Haarlem door Vader Sonho
    - 2.4. Fleury Tailleur Dame van Beverwijk
    ° 5 september 1455 ~ 20 januari 1456 te Utrecht door Monseigneur DragothAr
    Benoemd tot Dame van Beverwijk op 16 december 1456 door Graafschap Holland

    - 2.5. Berethor Tailleur
    ° 7 juli 1456 te Rotterdam ~ 10 oktober 1456 in de Sint Antonius kapel te Haastrecht door Kapelaan Karanda
    - 2.6. Romerio Tailleur
    ° 17 juni 1456 ~ 28 december 1456 te Rotterdam door Moeder Karanda

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Hubert van Eckhardt en Liza Robbrechts.

    -3.1. Wijlen Danillo Daidalos van Eckhardt
    ° 24 september 1455 ~ 19 januari 1456 te Leiden door Vader Sonho † ??

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Phillemon van den Steenschuur en Gusta van Eckhardt.

    -4.1. Wijlen Kneusje van den Steenschuur
    ° ?? ~ 27 oktober 1455 te Leiden door Vader Sjnoel ∞ 20 november 1455 met wijlen Thopen d'Ursel te Leiden door Vader Sjnoel ∞ 8 september 1456 in de Sint Antonius kapel te Haastrecht door Vader Sonho † 16 november 1456 Begraven op 16 november 1456 te Leiden door Vader Sonho
    Haar man, Draco Whitefire
    ° 14 oktober 1455 ~ 14 augustus 1456 te Leiden door Vader Sonho ∞ 8 september 1456 in de Sint Antonius kapel te Haastrecht door Vader Sonho

Vierde generatie:

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Tran van den Kasteele en Dyana van Eckhardt.

    - 1.1.1. Spinata van den Kasteele
    ° 15 december 1455 ~ 19 januari 1456 te Leiden door Vader Sonho
    Gewijd tot Moeder op 8 april 1457 door Monseigneur DragothAr[/size]

    - 1.1.2. Wijlen Bramus Intelex van den Kasteele
    ° 18 februari 1456 ~ 8 maart 1455 te Leiden door Vader Sonho † ??[/size]

    - 1.1.3. Baeynes Colonel van den Kasteele
    ° 7 december 1455 ~ 15 juni 1456 te Leiden door Vader Sonho[/size]

    - 1.1.4. Jantien Indy van den Kasteele
    ° 16 mei 1456 ~ 28 juni 1456 door Vader Sonho[/size]



Legitieme kinderen uit het huwelijk van Pilske van Eckhardt en Elisabeth de Ligne

    - 1.2.1. Wijlen Albert Pilske 'Bertjuh' van Eckhardt
    ° ?? ~ 13 april 1456 te Leiden door Vader Sonho † 12 juli 1456 Begraven op 12 juli 1456 te Leiden door Vader Sonho
    - 1.2.2. Marten Sjnoel 'Martinius' van Eckhardt
    ° 11 mei 1456 ~ 3 februari 1457 te Leiden door Vader Sonho
    - 1.2.3. Inny Elisabeth van Eckhardt
    ° 24 april 1456
    - 1.2.4. Sophie van Eckhardt
    ° 5 oktober 1456


Legitieme kinderen uit het huwelijk van Colonel van Eckhardt en Linwe van Rapenburghe.

    - 1.4.1. Wijlen Benjamin van Eckhardt
    ° ?? ~ ?? † ??



Pater Familias: Colonel van Eckhardt
Eerste opvolger: Pilske van Eckhardt
Tweede opvolger: Dyana van Eckhardt


* = Bestaat niet IG.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 4055
Registration date : 25-12-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue0/0[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (0/0)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimema okt 19, 2009 11:22 am

Lara kijkt op en luistert naar Graaf Ghislenus.

Goed, Graaf Ghislenus, het is een hele waslijst dat u mij verteld.
En dat na maanden werk wat ik al aan uw familie stamboom heb gehad.
U mag, mij de herziene stamboom overhandigen, en dan kijk ik hem na.
Een paar kleine wijzigingen en toevoegingen vind ik geen probleem om te doen, maar buiten de naamsveranderingen, moet ook heel veel omgenummerd worden, door de ontdekking da Lodewijk August ouder blijkt te zijn.


Nog voor ze uitgesproken is, komt haar neefje met hun stamboom aan.
Ze knikt even naar hem en richt zich dan weer tot Graaf Ghislenus.


Als u uw stamboom ook zo zou willen aanbieden graag.

Beleeft glimlacht ze naar Graaf Ghislenus en richt zich dan tot Colonel.

Neefje, ik zal hem nakijken, zodra ik dat heb gedaan hoor je het van me.
Ohw, en ik moet je nog iets leuks vertellen, maar dat komt later wel.

Met mij gaat het verder goed.


Even tovert ze een flauwe glimlach op haar gezicht.


Hoe gaat het met jou? Ik heb wat geruchten opgevangen. Kloppen ze??
Terug naar boven Ga naar beneden
Colonel
Admin
Colonel


Man Aantal berichten : 1726
Registration date : 21-11-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue0/0[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (0/0)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimema okt 19, 2009 1:05 pm

Bedankt. Ik ben benieuwd wat voor leuk nieuws je hebt. Ook leuk dat je me het verteld en me lekker nieuwsgierig maakt. Zegt hij met een lach op zijn gezicht.

Met mij gaat het goed hoor. Je moet niet alle geruchten geloven die er zijn, maar sommige zijn wel waar. Colonel kijkt naar Lara, ze zal wel snappen wat hij bedoelt, dat hoopt hij tenminste. Dan pakt Colonel zijn stamboom er nog even bij en ziet wat fouten staan, snel verbetert hij deze en levert de stamboom opnieuw bij Lara in. Sorry Lara, ik zag nog wat foutjes.

Citaat :
Het Familie Wapen:

[RP] Bureau ès Genealogie Vaneckhardt-1
"In sinopel een leeuw van keel getongd en genageld van azuur over een gaffel van zilver."

Eerste generatie:

    - Wijlen Gilbert van Eckhardt*
    Zijn vrouw, wijlen Margareta van Bonheide*

Tweede generatie:

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Gilbert van Eckhardt en Margareta van Bonheide.

    - 1. Wijlen Filips van Eckhardt*
    Zijn vrouw, wijlen Isabella van Oostenrijck*

    - 2. Wijlen Frederika van Eckhardt*
    Haar man Jean Tailleur*

    - 3. Wijlen Hubert van Eckhardt*
    Zijn vrouw, wijlen Liza Robbrechts*

    - 4. Wijlen Gusta van Eckhardt*
    Haar man, wijlen Phillemon van den Steenschuur*

Derde generatie:

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Filips van Eckhardt en Isabella van Oostenrijck.

    - 1.1. Dyana van Eckhardt
    ° 19 September 1455 ~ 16 november 1455 te Leiden door Deken Sonho ∞ 14 december 1455 te Leiden door Vader Sjnoel
    Haar man, Thaddeus van den Kasteele, Heer van Spijk
    ° 12 September 1455 ~ 16 november 1455 te Leiden door Deken Sonho ∞ 14 december 1455 te Leiden door Vader Sjnoel
    Benoemd tot Heer van Spijk op 27 april 1457 door Gravin Karanda de Ligne, Gravin van Leerdam, Dame van Ijsselmonde

    - 1.2. Pilske van Eckhardt Ridder in de Teutoonse Orde
    ° 4 augustus 1455 ~ 13 augustus 1455 te Leiden door Vader Sjnoel ∞ 20 augustus 1455 te Leiden door Vader Sjnoel ∞ 15 maart 1456 te Utrecht door Monseigneur Sjnoel
    Benoemd tot Ridder in de Teutoonse Orde op 25 augustus 1456 door de Teutoonse Orde
    Benoemd tot Heer van Haastrecht op 9 december 1455 door Graaf Sjnoel de Gilraen, Graaf van Gouda
    Titel Heer van Haastrecht afgestaan op 7 november 1456

    Zijn vrouw, Elisabeth de Ligne
    ° 22 september 1455 ~ 8 oktober 1455 door Vader Sjnoel ∞ wijlen Sebastiaan Angelus "Cba" van den Kasteele door ∞ 15 maart 1456 te Utrecht door Monseigneur Sjnoel
    Benoemd tot Dame van Muyderberg op 27 december 1455 door Baron Ghislenus de Ligne, Baron van Muyden.
    Titel Dame van Muyderberg afgestaan op 7 november 1456

    - 1.3. Wijlen Gedrocht1 van Eckhardt
    ° ?? † 3 maart 1456
    - 1.4. Colonel van Eckhardt Burggraaf van Montfoort, Heer van Woerden, Heer van Blaricum
    ° 1 november 1455 ~ 26 maart 1456 te Leiden door Vader Sonho ∞ 16 juli 1456 te Leiden door Vader Sonho // 11 juni 1457 van Linwe dela Mendoza ∞ 6 september 1457 te Den Haag door Monseigneur Sonho
    Benoemd tot Heer van Blaricum op 24 oktober 1456 door Graaf Omenio d'Ursel, Graaf van Hilversum
    Benoemd tot Heer van Woerden op 22 april 1457 door Graafschap Holland
    Benoemd tot Burggraaf van Montfoort op 12 oktober 1457 door Graafschap Holland wegens einde ambtstermijn als Graaf van Holland

    Zijn vrouw, An Mathilde Connor
    °17 augustus 1455 ~ 20 januari 1456 te Utrecht door Monseigneur DragothAr ∞ 6 september 1457 te Den Haag door Monseigneur Sonho



Legitieme kinderen uit het huwelijk van Frederika van Eckhardt en Jean Tailleur.

    -2.1. Dolina Tailleur
    ° 19 juli 1455 ~ 9 augustus 1455 te Rotterdam door Vader Stoke ∞ 12 september 1455 te Rotterdam door Vader Stoke // 22 november 1455 van Louwrens Phoenix ∞ 13 juni 1456 te Utrecht door Moeder Karanda
    Benoemd tot Dame van Uitgeest op 18 augustus 1456 door Graafschap Holland
    Benoemd tot Gravin van Medemblik op 16 december 1456 door Graafschap Holland
    Titels Gravin van Medemblik en Dame van Uitgeest teruggetrokken op 14 juni 1457

    Haar man, Omenio d'Ursel, Graaf van Kuinre
    ° 18 juli 1455 ~ 27 april 1456 te Utrecht door Moeder Karanda ∞ 13 juni 1456 te Utrecht door Moeder Karanda
    Benoemd tot Graaf van Kuinre op 17 oktober 1456 wegens einde ambtstermijn als Graaf van Holland

    - 2.2. Lara Tailleur Gravin van Weesperkarspel, Barones van Bloemendaal
    ° 6 augustus 1455 ~ 29 oktober 1455 te Utrecht door Monseigneur DragothAr ∞ 10 november 1455 te Utrecht door Monseigneur DragothAr // 22 november 1456 van wijlen Roefke de Mérode ∞ 1 februari 1457 te Utrecht door Moeder Karanda
    Benoemd tot Barones van Bloemendaal op 24 augustus 1456 door Graafschap Holland
    Benoemd tot Gravin van Weesperkarspel op 13 augustus 1457 wegens einde ambtstermijn als Gravin van Holland

    Haar man, Adoniis Callisto, ° 7 juni 1456 te Leiden ~ 10 augustus 1456 te Utrecht door Deken Liquido ∞ 1 februari 1457 te Utrecht door Moeder Karanda
    - 2.3. Mojan Tailleur
    ° 10 februari ~ 12 april 1456 te Haarlem door Vader Bolsius ∞ 19 april 1456 met wijlen Estorius Merai de Ligne te Haarlem door Vader Bolsius // 7 november 1456 te Rome ∞ 4 april 1457 te Haarlem door Vader Sonho
    Haar man, wijlen Toires de Ligne dela Mendoza ° 21 januari 1457 ~ 11 februari 1457 te Haarlem door Vader Sonho ∞ 4 april 1457 te Haarlem door Vader Sonho † 9 oktober 1457
    - 2.4. Fleury Tailleur Dame van Beverwijk
    ° 5 september 1455 ~ 20 januari 1456 te Utrecht door Monseigneur DragothAr
    Benoemd tot Dame van Beverwijk op 16 december 1456 door Graafschap Holland

    - 2.5. Berethor Tailleur
    ° 7 juli 1456 te Rotterdam ~ 10 oktober 1456 in de Sint Antonius kapel te Haastrecht door Kapelaan Karanda
    - 2.6. Romerio Tailleur
    ° 17 juni 1456 ~ 28 december 1456 te Rotterdam door Moeder Karanda
    - 2.7. Jonathan "Oranjeman" Tailleur
    ° 8 mei 1457 te Amsterdam ~ 21 juni 1457 te Amsterdam door Pastores Karanda

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Hubert van Eckhardt en Liza Robbrechts.

    -3.1. Wijlen Danillo Daidalos van Eckhardt
    ° 24 september 1455 ~ 19 januari 1456 te Leiden door Vader Sonho † ??

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Phillemon van den Steenschuur en Gusta van Eckhardt.

    -4.1. Wijlen Kneusje van den Steenschuur
    ° ?? ~ 27 oktober 1455 te Leiden door Vader Sjnoel ∞ 20 november 1455 met wijlen Thopen d'Ursel te Leiden door Vader Sjnoel ∞ 8 september 1456 in de Sint Antonius kapel te Haastrecht door Vader Sonho † 16 november 1456 Begraven op 16 november 1456 te Leiden door Vader Sonho
    Haar man, Draco Whitefire
    ° 14 oktober 1455 ~ 14 augustus 1456 te Leiden door Vader Sonho ∞ 8 september 1456 in de Sint Antonius kapel te Haastrecht door Vader Sonho

Vierde generatie:

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Tran van den Kasteele en Dyana van Eckhardt.

    - 1.1.1. Spinata van den Kasteele
    ° 15 december 1455 ~ 19 januari 1456 te Leiden door Vader Sonho
    Gewijd tot Moeder op 8 april 1457 door Monseigneur DragothAr

    - 1.1.2. Wijlen Bramus Intelex van den Kasteele
    ° 18 februari 1456 ~ 8 maart 1455 te Leiden door Vader Sonho † ??

    - 1.1.3. Baeynes Colonel van den Kasteele
    ° 7 december 1455 ~ 15 juni 1456 te Leiden door Vader Sonho

    - 1.1.4. Jantien Indy van den Kasteele
    ° 16 mei 1456 ~ 28 juni 1456 door Vader Sonho



Legitieme kinderen uit het huwelijk van Pilske van Eckhardt en Elisabeth de Ligne

    - 1.2.1. Wijlen Albert Pilske 'Bertjuh' van Eckhardt
    ° ?? ~ 13 april 1456 te Leiden door Vader Sonho † 12 juli 1456 Begraven op 12 juli 1456 te Leiden door Vader Sonho
    - 1.2.2. Marten Sjnoel 'Martinius' van Eckhardt
    ° 11 mei 1456 ~ 3 februari 1457 te Leiden door Vader Sonho
    - 1.2.3. Inny Elisabeth van Eckhardt
    ° 24 april 1456
    - 1.2.4. Sophie van Eckhardt
    ° 5 oktober 1456


Legitieme kinderen uit het huwelijk van Colonel van Eckhardt en Linwe van Rapenburghe.

    - 1.4.1. Wijlen Benjamin van Eckhardt
    ° ?? ~ ?? † ??



Pater Familias: Colonel van Eckhardt
Eerste opvolger: Pilske van Eckhardt
Tweede opvolger: Dyana van Eckhardt


* = Bestaat niet IG.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 4055
Registration date : 25-12-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue0/0[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (0/0)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimewo okt 21, 2009 11:40 am

Dank je Colonel. Het is in orde nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Colonel
Admin
Colonel


Man Aantal berichten : 1726
Registration date : 21-11-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue0/0[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (0/0)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimeza okt 24, 2009 12:26 am

Een paar dagen later loopt Colonel trots het kantoor binnen.

Hoi nichtje! Ik ben er weer, nu met goed nieuws. Zoals je weet is An pas bevallen van een tweeling, een jongen en een meisje. Daarom hierbij de nieuwe stamboom.

Citaat :
Het Familie Wapen:

[RP] Bureau ès Genealogie Vaneckhardt-1
"In sinopel een leeuw van keel getongd en genageld van azuur over een gaffel van zilver."

Eerste generatie:

    - Wijlen Gilbert van Eckhardt*
    Zijn vrouw, wijlen Margareta van Bonheide*

Tweede generatie:

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Gilbert van Eckhardt en Margareta van Bonheide.

    - 1. Wijlen Filips van Eckhardt*
    Zijn vrouw, wijlen Isabella van Oostenrijck*

    - 2. Wijlen Frederika van Eckhardt*
    Haar man Jean Tailleur*

    - 3. Wijlen Hubert van Eckhardt*
    Zijn vrouw, wijlen Liza Robbrechts*

    - 4. Wijlen Gusta van Eckhardt*
    Haar man, wijlen Phillemon van den Steenschuur*

Derde generatie:

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Filips van Eckhardt en Isabella van Oostenrijck.

    - 1.1. Dyana van Eckhardt
    ° 19 September 1455 ~ 16 november 1455 te Leiden door Deken Sonho 8 14 december 1455 te Leiden door Vader Sjnoel
    Haar man, Thaddeus van den Kasteele, Heer van Spijk
    ° 12 September 1455 ~ 16 november 1455 te Leiden door Deken Sonho 8 14 december 1455 te Leiden door Vader Sjnoel
    Benoemd tot Heer van Spijk op 27 april 1457 door Gravin Karanda de Ligne, Gravin van Leerdam, Dame van Ijsselmonde

    - 1.2. Pilske van Eckhardt Ridder in de Teutoonse Orde
    ° 4 augustus 1455 ~ 13 augustus 1455 te Leiden door Vader Sjnoel 8 20 augustus 1455 te Leiden door Vader Sjnoel 8 15 maart 1456 te Utrecht door Monseigneur Sjnoel
    Benoemd tot Ridder in de Teutoonse Orde op 25 augustus 1456 door de Teutoonse Orde
    Benoemd tot Heer van Haastrecht op 9 december 1455 door Graaf Sjnoel de Gilraen, Graaf van Gouda
    Titel Heer van Haastrecht afgestaan op 7 november 1456

    Zijn vrouw, Elisabeth de Ligne
    ° 22 september 1455 ~ 8 oktober 1455 door Vader Sjnoel 8 wijlen Sebastiaan Angelus "Cba" van den Kasteele door 8 15 maart 1456 te Utrecht door Monseigneur Sjnoel
    Benoemd tot Dame van Muyderberg op 27 december 1455 door Baron Ghislenus de Ligne, Baron van Muyden.
    Titel Dame van Muyderberg afgestaan op 7 november 1456

    - 1.3. Wijlen Gedrocht1 van Eckhardt
    ° ?? † 3 maart 1456
    - 1.4. Colonel van Eckhardt Burggraaf van Montfoort, Heer van Woerden, Heer van Blaricum
    ° 1 november 1455 ~ 26 maart 1456 te Leiden door Vader Sonho 8 16 juli 1456 te Leiden door Vader Sonho // 11 juni 1457 van Linwe dela Mendoza 8 6 september 1457 te Den Haag door Monseigneur Sonho
    Benoemd tot Heer van Blaricum op 24 oktober 1456 door Graaf Omenio d'Ursel, Graaf van Hilversum
    Benoemd tot Heer van Woerden op 22 april 1457 door Graafschap Holland
    Benoemd tot Burggraaf van Montfoort op 12 oktober 1457 door Graafschap Holland wegens einde ambtstermijn als Graaf van Holland

    Zijn vrouw, An Mathilde Connor
    °17 augustus 1455 ~ 20 januari 1456 te Utrecht door Monseigneur DragothAr 8 6 september 1457 te Den Haag door Monseigneur Sonho



Legitieme kinderen uit het huwelijk van Frederika van Eckhardt en Jean Tailleur.

    -2.1. Dolina Tailleur
    ° 19 juli 1455 ~ 9 augustus 1455 te Rotterdam door Vader Stoke 8 12 september 1455 te Rotterdam door Vader Stoke // 22 november 1455 van Louwrens Phoenix 8 13 juni 1456 te Utrecht door Moeder Karanda
    Benoemd tot Dame van Uitgeest op 18 augustus 1456 door Graafschap Holland
    Benoemd tot Gravin van Medemblik op 16 december 1456 door Graafschap Holland
    Titels Gravin van Medemblik en Dame van Uitgeest teruggetrokken op 14 juni 1457

    Haar man, Omenio d'Ursel, Graaf van Kuinre
    ° 18 juli 1455 ~ 27 april 1456 te Utrecht door Moeder Karanda 8 13 juni 1456 te Utrecht door Moeder Karanda
    Benoemd tot Graaf van Kuinre op 17 oktober 1456 wegens einde ambtstermijn als Graaf van Holland

    - 2.2. Lara Tailleur Gravin van Weesperkarspel, Barones van Bloemendaal
    ° 6 augustus 1455 ~ 29 oktober 1455 te Utrecht door Monseigneur DragothAr 8 10 november 1455 te Utrecht door Monseigneur DragothAr // 22 november 1456 van wijlen Roefke de Mérode 8 1 februari 1457 te Utrecht door Moeder Karanda
    Benoemd tot Barones van Bloemendaal op 24 augustus 1456 door Graafschap Holland
    Benoemd tot Gravin van Weesperkarspel op 13 augustus 1457 wegens einde ambtstermijn als Gravin van Holland

    Haar man, Adoniis Callisto, ° 7 juni 1456 te Leiden ~ 10 augustus 1456 te Utrecht door Deken Liquido 8 1 februari 1457 te Utrecht door Moeder Karanda
    - 2.3. Mojan Tailleur
    ° 10 februari ~ 12 april 1456 te Haarlem door Vader Bolsius 8 19 april 1456 met wijlen Estorius Merai de Ligne te Haarlem door Vader Bolsius // 7 november 1456 te Rome 8 4 april 1457 te Haarlem door Vader Sonho
    Haar man, wijlen Toires de Ligne dela Mendoza ° 21 januari 1457 ~ 11 februari 1457 te Haarlem door Vader Sonho 8 4 april 1457 te Haarlem door Vader Sonho † 9 oktober 1457
    - 2.4. Fleury Tailleur Dame van Beverwijk
    ° 5 september 1455 ~ 20 januari 1456 te Utrecht door Monseigneur DragothAr
    Benoemd tot Dame van Beverwijk op 16 december 1456 door Graafschap Holland

    - 2.5. Berethor Tailleur
    ° 7 juli 1456 te Rotterdam ~ 10 oktober 1456 in de Sint Antonius kapel te Haastrecht door Kapelaan Karanda
    - 2.6. Romerio Tailleur
    ° 17 juni 1456 ~ 28 december 1456 te Rotterdam door Moeder Karanda
    - 2.7. Jonathan "Oranjeman" Tailleur
    ° 8 mei 1457 te Amsterdam ~ 21 juni 1457 te Amsterdam door Pastores Karanda

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Hubert van Eckhardt en Liza Robbrechts.

    -3.1. Wijlen Danillo Daidalos van Eckhardt
    ° 24 september 1455 ~ 19 januari 1456 te Leiden door Vader Sonho † ??

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Phillemon van den Steenschuur en Gusta van Eckhardt.

    -4.1. Wijlen Kneusje van den Steenschuur
    ° ?? ~ 27 oktober 1455 te Leiden door Vader Sjnoel 8 20 november 1455 met wijlen Thopen d'Ursel te Leiden door Vader Sjnoel 8 8 september 1456 in de Sint Antonius kapel te Haastrecht door Vader Sonho † 16 november 1456 Begraven op 16 november 1456 te Leiden door Vader Sonho
    Haar man, Draco Whitefire
    ° 14 oktober 1455 ~ 14 augustus 1456 te Leiden door Vader Sonho 8 8 september 1456 in de Sint Antonius kapel te Haastrecht door Vader Sonho

Vierde generatie:

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Tran van den Kasteele en Dyana van Eckhardt.

    - 1.1.1. Spinata van den Kasteele
    ° 15 december 1455 ~ 19 januari 1456 te Leiden door Vader Sonho
    Gewijd tot Moeder op 8 april 1457 door Monseigneur DragothAr

    - 1.1.2. Wijlen Bramus Intelex van den Kasteele
    ° 18 februari 1456 ~ 8 maart 1455 te Leiden door Vader Sonho † ??

    - 1.1.3. Baeynes Colonel van den Kasteele
    ° 7 december 1455 ~ 15 juni 1456 te Leiden door Vader Sonho

    - 1.1.4. Jantien Indy van den Kasteele
    ° 16 mei 1456 ~ 28 juni 1456 door Vader Sonho



Legitieme kinderen uit het huwelijk van Pilske van Eckhardt en Elisabeth de Ligne

    - 1.2.1. Wijlen Albert Pilske 'Bertjuh' van Eckhardt
    ° ?? ~ 13 april 1456 te Leiden door Vader Sonho † 12 juli 1456 Begraven op 12 juli 1456 te Leiden door Vader Sonho
    - 1.2.2. Marten Sjnoel 'Martinius' van Eckhardt
    ° 11 mei 1456 ~ 3 februari 1457 te Leiden door Vader Sonho
    - 1.2.3. Inny Elisabeth van Eckhardt
    ° 24 april 1456
    - 1.2.4. Sophie van Eckhardt
    ° 5 oktober 1456


Legitieme kinderen uit het huwelijk van Colonel van Eckhardt en Linwe dela Mendoza.

    - 1.3.1. Wijlen Benjamin van Eckhardt
    ° ?? ~ ?? † ??


Legitieme kinderen uit het huwelijk van Colonel van Eckhardt en An Mathilde Connor.

    - 1.4.1. Machteld Gherwina van Eckhardt
    ° 9 maart 1457
    - 1.4.2. Bafaap Florian van Eckhardt
    ° 27 januari 1456



Pater Familias: Colonel van Eckhardt
Eerste opvolger: Pilske van Eckhardt
Tweede opvolger: Dyana van Eckhardt


* = Bestaat niet IG.


Laatst aangepast door Colonel op zo okt 25, 2009 9:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 4055
Registration date : 25-12-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue0/0[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (0/0)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimezo okt 25, 2009 9:45 pm

Colonel, van harte gefeliciteerd met de tweeling!
Wil je ook mijn felicitaties overbrengen aan An?
En ik zal snel weer op bezoek komen. Kan ik direct de tweeling bewonderen.
Ik zal het in orde maken met de stamboom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asherah

Asherah


Aantal berichten : 376
Registration date : 27-02-08

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue255/0[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (255/0)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimedi okt 27, 2009 10:54 am

Asherah komt het bureau binnen en grijnst naar Lara.

Hier de nieuwste versie ! Ik vermoed dat ik hem deze week nog eens kom inleveren. Damianus gaat trouwen én Diego verwacht een kindje. Maar des te meer reden om hier eens binnen te komen he. Asherah glimlacht en legt het vel op tafel.
Citaat :
Huis dela Mendoza.

Het familiekasteel

Het familiewapen.


[RP] Bureau ès Genealogie Devise10

Mater Familias : Asherah van Rapenburghe dela Mendoza
Eerste opvolger : Dudek Huerta dela Mendoza
Tweede opvolger : Stephane Noë dela Mendoza


Eerste generatie

    Wijlen Benedicto Carlos dela Mendoza *
    Wijlen zijn vrouw Marihuela Batista*



Tweede generatie

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Benedicto Carlos dela Mendoza en Marihuela Batista.

    - 1 Wijlen Diego Huerta dela Mendoza*
    Zijn vrouw, wijlen Maria Dolores Carvalho Guimarães* Zijn tweede vrouw, wijlen Christiana de Moro*

    - 2 Wijlen Alvaro Fuas dela Mendoza*
    Zijn vrouw, wijlen Cleodor von Hintheim *

    - 3 Wijlen França Maria dela Mendoza*
    Haar man, wijlen Alvaron Morgor*

    - 4 Wijlen Agosthina dela Mendoza*
    Haar man, wijlen Christiaan Karel Appel*



Derde generatie

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Diego Huerta dela Mendoza en Maria Dolores Carvalho Guimarães.

    - 1.1 Asherah dela Mendoza, Gravin van Westland en Dame van Noordwijk
    ° 6 februari 1456 te Heusden, ~ 23 februari 1456 te Rotterdam door Vader Stoke, ∞ 30 maart 1456 met Devian de l'Eau te Leiden door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães, // 14 oktober 1456, ∞ 14 februari 1457 te Den Haag door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.
    Benoemd tot Dame van Noordwijk op 15 oktober 1456, Graafschap Holland.
    Benoemd tot Gravin van Westland op 22 april 1457 wegens einde ambtstermijn als Gravin van Holland.


    Haar man Lindross van Rapenburghe
    ° 11 augustus 1455, ~ 3 september 1455 in de kerk der Teutoonse Orde door Hochmeister Sjnoel de Gilraen, ∞ 14 februari 1457 te Den Haag door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.
    Ridder in de Orde der Teutonen, Ontvangen op 28 november 1456 te Krimpen van Hochmeister Pilske van Eckhardt.


    - 1.2 Damianus dela Mendoza
    ° 28 februari 1456 te Leiden, ~ 16 oktober 1456 te Leiden door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.

    - 1.3 Anesha dela Mendoza
    ° 12 november 1455 te Rotterdam, ~ 23 juni 1456 te Rotterdam door Vader Stoke.


Legitieme kinderen uit het tweede huwelijk van Diego Huerta dela Mendoza en Christiana de Moro.

    - 1.4 Wijlen Wilhelm de Moro
    ° 16 augustus 1455 te Rotterdam, ~ 17 oktober 1455 te Utrecht door Monseigneur DragothAr, ∞ 11 oktober 1455 te Rotterdam door Monseigneur DragothAr, † 15 maart 1457.

    Zijn vrouw wijlen Kiyana
    ° Onbekend, ~ 26 augustus 1455 te Utrecht door Monseigneur DragothAr, ∞ 11 oktober 1455 te Rotterdam door Monseigneur DragothAr, † onbekend


Legitieme kinderen uit het huwelijk van Alvaro Fuas dela Mendoza en Cleodor von Hintheim.

    - 2.1 Wijlen Consuela Dorotéia dela Mendoza*

    Haar man, Sonho de Ligne Carvalho Guimarães
    ° 17 juli 1455 te Leiden, ~ 12 september 1455 in de kerk der Teutoonse Orde door Vader Stoke.
    27 april 1456 ingewijd als priester van het Aristotelische geloof, van het Bisdom Utrecht.
    19 mei 1457 te Rome, ingewijd als Aartsbisschop van Keulen, in de Kerkelijke provincie van Keulen.


Legitieme kinderen uit het huwelijk van França Maria dela Mendoza en Alvaron Morgor.

    - 3.1 Wijlen Morigul Morgor
    ° onbekend, † december 1456.


Legitieme kinderen van Wijlen Aghostina dela Mendoza* en Christiaan Karel Appel.

    - 4.1 Christiaan Cornelis Appel (Appel)
    ° 13 augustus 1454 te Plymouth, ~ 26 juni 1455 door vader Stoke te Rotterdam, ∞ 24 februari 1456 te Leiden door Vader Sonho, † 22 augustus 1457.

    Zijn vrouw, wijlen Lottetje
    ° onbekend, ~ 26 juni 1455 door vader Stoke te Rotterdam, ∞ 24 februari 1456 te Leiden door Vader Sonho, † onbekend



Vierde generatie

Ilegitieme kinderen van Asherah dela Mendoza en Devian de L’eau.
Tevens de adoptieve kinderen van Lindross van Rapenburghe.


    - 1.1.1 Stephane Noë dela Mendoza (Noway), Graaf van Noordwijkerhout
    ° 19 Maart 1456 te Haarlem, ~ 12 april 1456 te Haarlem door Vader Bolsius de Ligne Carvalho-Guimarães, ∞ 16 augustus 1456 te Haarlem door vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.
    Benoemd tot Graaf van Noordwijkerhout op 15 februari 1457 wegens einde ambtstermijn als Regent van Holland.


    Zijn vrouw Gherwina Landrieu
    ° 04 Februari 1456, ~ 4 juni 1456 te Leiden door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães, ∞ 16 augustus 1456 te Haarlem door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.

    - 1.1.2 Diego Aloisio dela Mendoza (Yack2)
    ° 21 november 1455 te Rotterdam, ~ 6 juni 1456 te Rotterdam door Vader Stoke, ∞ 10 augustus 1457 te Rotterdam door vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.

    Zijn vrouw, Sherida Thelady Hartweck (Thelady)
    ° 02 oktober 1456 te Rotterdam, ~ 11 mei 1457 te Rotterdam door Diaken Raboude, ∞ 10 augustus 1457 te Rotterdam door vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.


    - 1.1.3 Dudek Huerta dela Mendoza (Dude23), Heer van Naaldwijk
    ° 6 augustus 1455 te Leiden, ~ 23 maart 1456 te Utrecht door Moeder Karanda de Mérode de Ligne, ∞ 28 juli 1456 te Utrecht door Moeder Karanda de Mérode de Ligne.
    Benoemd tot Heer van Naaldwijk op 22 april 1457 door Gravin Asherah dela Mendoza


    Zijn vrouw, wijlen Greta de Mérode
    ° 19 mei 1456 te Utrecht, ~ 26 juni 1456 in de kapel van de Heilige Agatha in het kasteel van familie de Ligne door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães, ∞ 28 juli 1456 te Utrecht door Moeder Karanda de Mérode de Ligne, † 18 september 1456.
    Zie verder stamboom familie de Mérode.


    - 1.1.4 Wijlen Aislin Louise dela Mendoza
    ° onbekend ,~ 6 juni 1456 te Rotterdam door Vader Stoke, † 10 oktober 1456.


Adoptieve kinderen van Asherah dela Mendoza en Lindross van Rapenburghe.

    - 1.1.5 Linwe van Eckhardt-van Rapenburghe (vrouwelinwe)
    ° 27 mei 1456 te Leiden, ~ 4 juni 1456 door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães te Leiden, ∞ 16 juli 1456 met Colonel van Eckhardt te Leiden door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães, // 11 juni 1457.


Legitieme kinderen van Asherah dela Mendoza en Lindross van Rapenburghe.

    - 1.1.6 Reinaldo Nuno Refiam Sonho dela Mendoza (Reficul)
    ° 9 September 1456 te Utrecht.


Legitieme kinderen uit het huwelijk van Consuela Dorotéia dela Mendoza* en Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.

    - 2.1.1 Toires de Ligne dela Mendoza
    ° 21 januari 1457 ,~ 11 februari 1457 te Haarlem door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães, ∞ 4 april 1456 te Haarlem door Vader Sonho, † 9 oktober 1457.

    Zijn vrouw Mojan Tailleur
    ° 10 februari te Haarlem ~ 12 april 1456 te Haarlem door Vader Bolsius, ∞ 4 april 1456 te Haarlem door Vader Sonho.
    Zie verder stamboom familie Tailleur.



Vijfde generatie

Legitieme kinderen van Dudek Huerta dela Mendoza en Greta de Mérode.

    - 1.1.3.1 Modred Junior dela Mendoza
    ° 21 november 1455 te Utrecht, ~ 20 januari 1456 te Utrecht door Monseigneur DragothAr Ooms, ∞ 1 juni 1456 te Utrecht door Moeder Karanda de Mérode de Ligne.

    Zijn vrouw Malreth van den Kasteele
    ° 8 maart 1456 te Utrecht, ~ 27 april 1456 te Utrecht door Moeder Karanda de Mérode de Ligne, ∞ 1 juni 1456 te Utrecht door Moeder Karanda de Mérode de Ligne.
    Zie verder stamboom familie van den Kasteele.



Legitieme kinderen van Stephane Noë dela Mendoza en Gherwina Landrieu.

    - 1.1.1.1 Asmaël Ychnik dela Mendoza(Asmachnik) Heer van Lisse
    ° 03 april 1456 te Haarlem, ~ 21 januari 1457 te Haarlem door Vader Sonho.
    Benoemd tot Heer van Lisse op 22 mei 1457 door Graaf Stephane Noë dela Mendoza


    - 1.1.1.2 Emmelien Sofia dela Mendoza
    ° 19 oktober 2008 te Haarlem , ~ 2 januari 1457 te Haarlem door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães, ∞ 3 februari 1457 te Haarlem door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.

    Haar man Reddougalas Dordanda (Redduggy)
    ° 22 maart 1456 te Haarlem, ~ 21 juni 1456 te Haarlem door Deken Estorius de Ligne, ∞ 3 februari 1457 te Haarlem door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.



Zesde generatie

Legitieme kinderen van Modred Junior dela Mendoza en Malreth van den Kasteele

    - 1.1.3.1.1 Kazimi Dela Mendoza Van Den Kasteele
    ° 29 juni 1457.

* bestaat niet IG
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 4055
Registration date : 25-12-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue0/0[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (0/0)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimezo nov 01, 2009 12:46 am

Ash, dank je.
Zoals eerder gezegd moeten er nog wat wijzigingen aangebracht worden.
Die ik je al heb gestuurd, en nu dat je lieve zoon Dude overleden is. Jah hebben zijn ziel.
Zodra dat in orde is, zal ik hem plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asherah

Asherah


Aantal berichten : 376
Registration date : 27-02-08

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue255/0[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (255/0)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:38 am

Asherah kijkt triestig. Het is een rare week. Het overlijden van Dudek, maar tevens de geboorte van twee kleinkinderen.
Asherah neemt het blad weer van Lara over en zet er die twee gelijk bij.


Citaat :
Huis dela Mendoza.

Het familiekasteel

Het familiewapen.


[RP] Bureau ès Genealogie Devise10

Mater Familias : Asherah van Rapenburghe dela Mendoza
Eerste opvolger : Dudek Huerta dela Mendoza
Tweede opvolger : Stephane Noë dela Mendoza


Eerste generatie

    Wijlen Benedicto Carlos dela Mendoza *
    Wijlen zijn vrouw Marihuela Batista*



Tweede generatie

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Benedicto Carlos dela Mendoza en Marihuela Batista.

    - 1 Wijlen Diego Huerta dela Mendoza*
    Zijn vrouw, wijlen Maria Dolores Carvalho Guimarães* Zijn tweede vrouw, wijlen Christiana de Moro*

    - 2 Wijlen Alvaro Fuas dela Mendoza*
    Zijn vrouw, wijlen Cleodor von Hintheim *

    - 3 Wijlen França Maria dela Mendoza*
    Haar man, wijlen Alvaron Morgor*

    - 4 Wijlen Agosthina dela Mendoza*
    Haar man, wijlen Christiaan Karel Appel*



Derde generatie

Legitieme kinderen uit het huwelijk van Diego Huerta dela Mendoza en Maria Dolores Carvalho Guimarães.

    - 1.1 Asherah dela Mendoza, Gravin van Westland en Dame van Noordwijk
    ° 6 februari 1456 te Heusden, ~ 23 februari 1456 te Rotterdam door Vader Stoke, ∞ 30 maart 1456 met Devian de l'Eau te Leiden door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães, // 14 oktober 1456, ∞ 14 februari 1457 te Den Haag door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.
    Benoemd tot Dame van Noordwijk op 15 oktober 1456, Graafschap Holland.
    Benoemd tot Gravin van Westland op 22 april 1457 wegens einde ambtstermijn als Gravin van Holland.


    Haar man Lindross van Rapenburghe
    ° 11 augustus 1455, ~ 3 september 1455 in de kerk der Teutoonse Orde door Hochmeister Sjnoel de Gilraen, ∞ 14 februari 1457 te Den Haag door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.
    Ridder in de Orde der Teutonen, Ontvangen op 28 november 1456 te Krimpen van Hochmeister Pilske van Eckhardt.


    - 1.2 Damianus dela Mendoza
    ° 28 februari 1456 te Leiden, ~ 16 oktober 1456 te Leiden door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães. ∞ 26 oktober 1457 te Leiden door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.


    Zijn vrouw Sothis Whitefire
    ° 23 februari 1456, ~ 7 juli 1457 te leiden door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães. ∞ 26 oktober 1457 te Leiden door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.

    - 1.3 Anesha dela Mendoza
    ° 12 november 1455 te Rotterdam, ~ 23 juni 1456 te Rotterdam door Vader Stoke.


Legitieme kinderen uit het tweede huwelijk van Diego Huerta dela Mendoza en Christiana de Moro.

    - 1.4 Wijlen Wilhelm de Moro
    ° 16 augustus 1455 te Rotterdam, ~ 17 oktober 1455 te Utrecht door Monseigneur DragothAr, ∞ 11 oktober 1455 te Rotterdam door Monseigneur DragothAr, † 15 maart 1457.

    Zijn vrouw wijlen Kiyana
    ° Onbekend, ~ 26 augustus 1455 te Utrecht door Monseigneur DragothAr, ∞ 11 oktober 1455 te Rotterdam door Monseigneur DragothAr, † onbekend


Legitieme kinderen uit het huwelijk van Alvaro Fuas dela Mendoza en Cleodor von Hintheim.

    - 2.1 Wijlen Consuela Dorotéia dela Mendoza*

    Haar man, Sonho de Ligne Carvalho Guimarães
    ° 17 juli 1455 te Leiden, ~ 12 september 1455 in de kerk der Teutoonse Orde door Vader Stoke.
    Benoemd tot Heer van Poortugaal op 20 februari 1456 door Graafschap Holland
    27 april 1456 ingewijd als priester van het Aristotelische geloof, van het Bisdom Utrecht.
    19 mei 1457 te Rome, ingewijd als Aartsbisschop van Keulen, in de Kerkelijke provincie van Keulen.


Legitieme kinderen uit het huwelijk van França Maria dela Mendoza en Alvaron Morgor.

    - 3.1 Wijlen Morigul Morgor
    ° onbekend, † december 1456.


Legitieme kinderen van Wijlen Aghostina dela Mendoza* en Christiaan Karel Appel.

    - 4.1 Wijlen Christiaan Cornelis Appel (Appel)
    ° 13 augustus 1454 te Plymouth, ~ 26 juni 1455 door vader Stoke te Rotterdam, ∞ 24 februari 1456 te Leiden door Vader Sonho, † 22 augustus 1457.
    Benoemd tot Heer van Oegstgeest op 23 oktober 1455 door Graafschap Holland, Titel terug gevorderd door Graafschap Holland op 25 februari 1457 wegens het nalaten van het afleggen van zijn eed.

    Zijn vrouw, wijlen Lottetje
    ° onbekend, ~ 26 juni 1455 door vader Stoke te Rotterdam, ∞ 24 februari 1456 te Leiden door Vader Sonho, † onbekend



Vierde generatie

Ilegitieme kinderen van Asherah dela Mendoza en Devian de L’eau.
Tevens de adoptieve kinderen van Lindross van Rapenburghe.


    - 1.1.1 Stephane Noë dela Mendoza (Noway), Graaf van Noordwijkerhout
    ° 19 Maart 1456 te Haarlem, ~ 12 april 1456 te Haarlem door Vader Bolsius de Ligne Carvalho-Guimarães, ∞ 16 augustus 1456 te Haarlem door vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.
    Benoemd tot Graaf van Noordwijkerhout op 15 februari 1457 wegens einde ambtstermijn als Regent van Holland.


    Zijn vrouw Gherwina Landrieu
    ° 04 Februari 1456, ~ 4 juni 1456 te Leiden door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães, ∞ 16 augustus 1456 te Haarlem door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.

    - 1.1.2 Diego Aloisio dela Mendoza (Yack2)
    ° 21 november 1455 te Rotterdam, ~ 6 juni 1456 te Rotterdam door Vader Stoke, ∞ 10 augustus 1457 te Rotterdam door vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.

    Zijn vrouw, Sherida Thelady Hartweck (Thelady)
    ° 02 oktober 1456 te Rotterdam, ~ 11 mei 1457 te Rotterdam door Diaken Raboude, ∞ 10 augustus 1457 te Rotterdam door vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.


    - 1.1.3 Wijlen Dudek Huerta dela Mendoza (Dude23), Heer van Naaldwijk
    ° 6 augustus 1455 te Leiden, ~ 23 maart 1456 te Utrecht door Moeder Karanda de Mérode de Ligne, ∞ 28 juli 1456 te Utrecht door Moeder Karanda de Mérode de Ligne. † 29 oktober 1457
    Benoemd tot Heer van Naaldwijk op 22 april 1457 door Gravin Asherah dela Mendoza


    Zijn vrouw, wijlen Greta de Mérode
    ° 19 mei 1456 te Utrecht, ~ 26 juni 1456 in de kapel van de Heilige Agatha in het kasteel van familie de Ligne door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães, ∞ 28 juli 1456 te Utrecht door Moeder Karanda de Mérode de Ligne, † 18 september 1456.
    Zie verder stamboom familie de Mérode.


    - 1.1.4 Wijlen Aislin Louise dela Mendoza
    ° onbekend ,~ 6 juni 1456 te Rotterdam door Vader Stoke, † 10 oktober 1456.


Adoptieve kinderen van Asherah dela Mendoza en Lindross van Rapenburghe.

    - 1.1.5 Linwe van Eckhardt-van Rapenburghe (vrouwelinwe)
    ° 27 mei 1456 te Leiden, ~ 4 juni 1456 door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães te Leiden, ∞ 16 juli 1456 met Colonel van Eckhardt te Leiden door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães, // 11 juni 1457.


Legitieme kinderen van Asherah dela Mendoza en Lindross van Rapenburghe.

    - 1.1.6 Reinaldo Nuno Refiam Sonho dela Mendoza (Reficul)
    ° 9 September 1456 te Utrecht.


Legitieme kinderen uit het huwelijk van Consuela Dorotéia dela Mendoza* en Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.

    - 2.1.1 Wijlen Toires de Ligne dela Mendoza
    ° 21 januari 1457 ,~ 11 februari 1457 te Haarlem door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães, ∞ 4 april 1456 te Haarlem door Vader Sonho, † 9 oktober 1457.

    Zijn vrouw Mojan Tailleur
    ° 10 februari te Haarlem ~ 12 april 1456 te Haarlem door Vader Bolsius, ∞ 4 april 1456 te Haarlem door Vader Sonho.
    Zie verder stamboom familie Tailleur.



Vijfde generatie

Legitieme kinderen van Dudek Huerta dela Mendoza en Greta de Mérode.

    - 1.1.3.1 Modred Junior dela Mendoza
    ° 21 november 1455 te Utrecht, ~ 20 januari 1456 te Utrecht door Monseigneur DragothAr Ooms, ∞ 1 juni 1456 te Utrecht door Moeder Karanda de Mérode de Ligne.

    Zijn vrouw Malreth van den Kasteele
    ° 8 maart 1456 te Utrecht, ~ 27 april 1456 te Utrecht door Moeder Karanda de Mérode de Ligne, ∞ 1 juni 1456 te Utrecht door Moeder Karanda de Mérode de Ligne.
    Zie verder stamboom familie van den Kasteele.



Legitieme kinderen van Stephane Noë dela Mendoza en Gherwina Landrieu.

    - 1.1.1.1 Asmaël Ychnik dela Mendoza(Asmachnik) Heer van Lisse
    ° 03 april 1456 te Haarlem, ~ 21 januari 1457 te Haarlem door Vader Sonho.
    Benoemd tot Heer van Lisse op 22 mei 1457 door Graaf Stephane Noë dela Mendoza


    - 1.1.1.2 Emmelien Sofia dela Mendoza
    ° 19 oktober 2008 te Haarlem , ~ 2 januari 1457 te Haarlem door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães, ∞ 3 februari 1457 te Haarlem door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.

    Haar man Reddougalas Dordanda (Redduggy)
    ° 22 maart 1456 te Haarlem, ~ 21 juni 1456 te Haarlem door Deken Estorius de Ligne, ∞ 3 februari 1457 te Haarlem door Vader Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.


Legitime kinderen van Diego Aloisio dela Mendoza en Sherida Thelady Hartweck.

    - 1.1.2.1 Madeleine Aislin Brigitta(Maddy666)
    ° 11 juli 1457 te Leiden.

    - 1.1.2.2 Bazil Rodrique (Bazil)
    ° 1 maart 1457 te Leiden.




Zesde generatie

Legitieme kinderen van Modred Junior dela Mendoza en Malreth van den Kasteele

    - 1.1.3.1.1 Kazimi Dela Mendoza Van Den Kasteele
    ° 29 juni 1457.

* bestaat niet IG
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 4055
Registration date : 25-12-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue0/0[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (0/0)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:46 am

Lara pakt het document weer aan en ze bekijkt het. Ze krijgt een brok in haar keel als ze naar Dude zijn naam kijkt.

Ash hij is in orde zo. Ik zal de vorige vervangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimema nov 02, 2009 7:13 am

Ik loop een beetje achter (ooc: sorry irl nogal erg druk), maar mijn schoonzoon JuliusV is overleden en schijnbaar ook mijn Dochter. Ik vermoed in Mei 1457. Het overlijden van JuliusV is te vinden in de familiestamboom van de Ligne.

Had ik niet al gemeld dat Roseanne de Guillotine en Kiodred van Swanenburg nog een kid hadden gekregen, zo niet dan zal ik eens diep moeten graven op het forum waar dat staat.

Oh en Xinix is aan het trouwen nu. Ik zal de datum asap doorgeven

Embarassed Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimema nov 02, 2009 7:16 am

Oh en het overlijden van Daphne brengt een probleem met zich mee:

er is nu geen officiële opvolger van de Familie. Als ik een testament opstel mag ik dan wel opvolgers aanstellen die nog geen adel titel bezitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvain

Silvain


Aantal berichten : 683
Leeftijd : 32
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 14-08-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue170/255[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (170/255)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimema nov 16, 2009 4:08 pm

Geachte Heraut,

Ik ben tot de ontdekking gekomen dat de zoon van Raboude en Pippa nog niet op de stamboom staat.

Eduard Noël de Ligne. Geboren op 28-09-1457

Alvast bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 4055
Registration date : 25-12-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue0/0[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (0/0)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimema nov 16, 2009 5:02 pm

Lara kijkt op van haar werk en hoort Silvain aan.

Ik zal hem er direct bijschrijven. Maar nu u hier toch bent, uw broer heeft enige tijd geleden een hele lijst wijzigingen doorgegeven, en ik heb hem verzocht om het zelf in te voeren, en daarna de complete stamboom hier weer af te geven. Tot op heden heb ik daar nog niets van gezien.
Weet u er toevallig iets vanaf?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvain

Silvain


Aantal berichten : 683
Leeftijd : 32
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 14-08-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue170/255[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (170/255)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimedo nov 19, 2009 10:55 pm

Ik heb vernomen dat mijn broer onverwachts naar het klooster moest. verder heb ik jammer genoeg niks van hem vernomen.

Ik hoop hem snel weer te zien en ik neem aan dat hij dan de stamboom bij u inlevert.

Ik dank u voor het bijschrijven van Eduard.


Silvain maakt een kleine buiging voor de Heraut
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimevr nov 20, 2009 12:13 pm

TristanVanqueour schreef:
Oh en het overlijden van Daphne brengt een probleem met zich mee:

er is nu geen officiële opvolger van de Familie. Als ik een testament opstel mag ik dan wel opvolgers aanstellen die nog geen adel titel bezitten?

Hoe moeten we dit oplossen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sybilla

Sybilla


Vrouw Aantal berichten : 606
Woonplaats : Alençon
Registration date : 08-08-09

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue102/255[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (102/255)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimevr nov 20, 2009 7:32 pm

Sybilla hoorde de stem van Tristan in één van de kantoren en besloot deze maar te gaan begroeten. Nog net hoorde ze zijn vraag. ze knikte vriendelijk naar Lara, haar man en heer Tristan.

Heer, vergeef mij uw wachten. Toevallig hoorde ik uw vraag, ik zal hier even op antwoorden, met uw welnemen.
U kunt een opvolger aanwijzen uit uw familie die op dit moment nog geen titel bezit. Dit moet echter wel de erfgenaam zijn van uw titel, of titels als uw leenheer, Graaf Jeanjacob, toestemt met de doorgave van uw vazallentitel.
Wat uw titel van vazal van de Graaf van Holland betreft, deze zal hoe dan ook doorgaan aan de persoon die u aanwijst in uw testament of uw wettige erfgenaam. Echter, gezien u geen zoon of dochter hebt, als ik me niet vergis, zou deze terug moeten gaan naar het Graafschap Holland als u geen testament opstelt waarin u een erfgenaam aanduidt. In uw geval is dit dus noodzakelijk om een opvolger als Pater Familias aan te kunnen duiden, gezien dit dezelfde moet zijn als de erfgenaam van uw titel(s).
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 4055
Registration date : 25-12-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
[RP] Bureau ès Genealogie Left_bar_bleue0/0[RP] Bureau ès Genealogie Empty_bar_bleue  (0/0)

[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitimezo nov 22, 2009 3:39 pm

Mijn excuus, Heer Tristan, ik zat even te mijmeren.
Syb, bedankt dat je Tristan zijn antwoord hebt gegeven.

Silvian, geen enkel probleem. Ik hoop dat uw broer niets ernstigs heeft verder, en dat hij spoedig weer thuis is.



OOC; ik ga zeer binnenkort verhuizen, dus het kan zijn dat ik laat reageer. Excuus daarvoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[RP] Bureau ès Genealogie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Bureau ès Genealogie   [RP] Bureau ès Genealogie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RP] Bureau ès Genealogie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Statuten Hollandse Genealogie
» [RP] Bureau van de Keizerlijke Heraut van Holland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het Kasteel van Den Haag :: Noordoostelijke vleugel: de Hollandse Kanselarij :: Gang der Azuren Tongen-
Ga naar: