Het Kasteel van Den Haag
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Kasteel van Den Haag

Het centrum voor de administratie van het Graafschap Holland (hoort bij het spel Koninkrijken der Renaissance)
Officiële site van het spel : www.dekoninkrijken.com
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland

Ga naar beneden 
+22
Ghislenus
Pippa
Fleury
DragothAr
Raboude
Christiaan
Elchan
Nikolaj Rostov
Silvain
Armanda
Colonel
Romerio
Karanda
Asmachnik
Dolina
sonho
Louwrens
Noway
Omenio
Damianus
Alyssa
Lara
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lara

Lara


Aantal berichten : 4055
Registration date : 25-12-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland   De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 27, 2010 2:58 pm

Lara staat te kijken vanaf de zijlijn.
Ze knikt naar de edelen die haar voorgaan.
Als Monseigneur Dragonus weg stapt van de Gravin stapt Lara zelf naar voren en knielt.


Gravin Alyssa, Wij, Lara Callisto Tailleur, Gravin van Weesperkarspel, Barones van Bloemendaal, zweren plechtig trouw aan het Graafschap Holland en de rechtmatig erkende Gravin Alyssa Connor van Holland. Wij zullen U, Gravin Alyssa, bijstaan met gehoorzaamheid, hulp en raad.
Wij dragen onze titels met trots die ons geschonken werden door de Gravin zelve.

Lara gaat weer staan en doet dan een stap richting Alyssa en geeft haar een kus op haar wang.

Gravin Alyssa, ik heb deze japon van puur zijde voor u laten maken.

Lara gebaard naar de japon die vastgehouden wordt door een van Lara haar kamermeisjes.

Zachtjes fluistert ze vervolgens;
Alles op advies van Romerio.
Lara stapt weg van Alyssa en gaat weer op haar plek staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleury

Fleury


Vrouw Aantal berichten : 1126
Woonplaats : Laralaikalaan 20 te Utrecht
Registration date : 02-01-08

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Heer
Spierkracht:
De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue215/255De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (215/255)

De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland   De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 28, 2010 3:36 pm

Fleury komt stil de zaal binnen en ziet dat haar zus net opzij stapt. Langzaam loopt ze naar voren.Ze is zo supertrots dat Alyssa gravin is. De glimlach is niet van haar gezicht te branden. Ze loopt naar Alyssa toe en knielt voor haar.



Gravin Alyssa, Wij, Fleury Tailleur, Dame van Beverwijk, zweren plechtig trouw aan het
Graafschap Holland en de rechtmatig erkende Gravin Alyssa Connor van
Holland. Wij zullen U, Gravin Alyssa, bijstaan met gehoorzaamheid, hulp
en raad.
Wij dragen onze titels met trots die ons geschonken werden
door de Gravin zelve.


Dan staat Fleury op en geeft de gravin een kus op haar wang en een welgemeende knuffel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pippa




Aantal berichten : 110
Registration date : 14-05-09

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Burgraaf
Spierkracht:
De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue255/255De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (255/255)

De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland   De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 28, 2010 11:44 pm

Vanuit de zijkant van de zaal hebben ze gekeken naar de ceremonie, naar de hulde en het respect dat de Gravin gegeven werd. Af en toe kijken ze elkaar even aan en denken terug aan de dag dat zij in de zetels zaten. Als de gezusters Tailleur hun trouw hebben uitgesproken en de statige grijze bisschop geknield heeft, stappen Pippa en Raboude zij aan zij naar voren, en knielden ze voor de Gravin.Dan, spraken ze om de beurt:

Uwe Hooggeboren Gravin, Alyssa Chiara Connor de Mérode. Sedert lange tijd kan het Graafschap Holland op onze diensten vertrouwen. Ook nu bieden wij u onze trouw aan en deze van onze gronden, Vianen en Edam. Wij zullen gehoorzamen indien het Graafschap ons nodig heeft. Wij zullen hulp bieden wanneer ons daarom gevraagd wordt, en Raad geven indien men deze wil horen. Wij zullen u beschermen en zorg dragen voor uw landen Vianen en Edam, en deze rechtvaardig besturen zoals u ons Graafschap rechtvaardig bestuurt. Deze eed zweren wij, en zullen wij nu bezegelen, hand in hand om daden te bevestigen, mond op mond om woorden te bevestigen.

Dan gingen eerst Pippa, dan Raboude, naar voor, om de handen van Alyssa vast te nemen, en dan hun lippen op de hare te drukken.

Na de hulde lopen ze met een respectvol gebogen hoofd een paar passen achteruit, draaien zich af en vervoegen zich achter in de zaal bij enkele vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghislenus

Ghislenus


Man Aantal berichten : 925
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 18-06-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue112/255De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (112/255)

De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland   De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 05, 2010 2:52 pm

Een bode kwam wat timide aan in de zaal vol met edelen. Hij was piekfijn uitgedost in de kleuren van de adellijke familie de Ligne, goud en rood. Hij laveerde trillend door de massa heen naar de gravin en knielde voor haar en overhandigde een document dat verzegeld was door dieprood kaarsvet met de zegel van de familie de Ligne.

Van mijn heer, mevrouw...

De brief was slordig opgesteld, enkele woorden waren doorstreept en sommige woorden waren uitgeveegd door de inkt.


Citaat :


    Mijn bekoorlijke dierbare Graafvin,

    Wij, GHislenus DE LiGne, graaf van Egmont, baron van Muyden, heer van Moordrecht, drager van zovele zaken zoals verantwoordelijkheid en eer en andere prullariaa, geven u ons oor, de gehoorzaamheid... En onse tong voor raad andere onzien.

    Wij zweren een eed aan u, het graafschap en de rest. Helaas kunnen wij dit zelf niet komen doen daar wij in ons prachtige hemelbed liggen...

    Dokters noemen mij dement, maar ik verzeker u dat ik nog goed van lichaam en geest ben!

    Gravin, uw dienaar leeft nog steeds! Klaar uw u te dienen!

    Hup Holland HUP!!

    Groetjes Met HOGE 8ing...

    Ghizelain van Ligne



De bode keek beschaamd naar de grond en mompelde iets over zijn heer...
Terug naar boven Ga naar beneden
onpc

onpc


Man Aantal berichten : 715
Woonplaats : Heusden
Registration date : 16-09-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Heer
Spierkracht:
De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue0/255De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/255)

De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland   De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 06, 2010 11:09 pm

Er kwam een duif binnen die er nog best wel fit uit zag voor een duif die zo'n lange afstand moest afleggen, maar dat viel eigenlijk wel mee aangezien de bode die eigenlijk deze brief moest afleveren halverwege de weg naar holland er mee gekapt is en met een lekkere jonge Franse griet er vandoor gegaan is en deze duif zijn klusje heeft laten overnemen.

Citaat :

Geachte Gravin,

Aleerst mijn excuses voor het laat aan komen van deze brief, maar die Franse monninken geven je nou niet bepaald veel vrije tijd.. laat staan wat tijd om een brief te schijven..

Maar goed terug naar de rede van deze brief:

Ik, Onpc Thomas van Appoldro Connor, Heer van Zegweart, Zaltbommel en Nieuwland zweer plechtig trouw aan het Graafschap Holland en zijn rechtmatig erkende Gravin Alyssa van Holland. Ik zal de Gravin bijstaan met De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Inktvlek

Ik za de Gravin bijgehoorzaamheid, hulp en raad. Wij zullen onze titel met trots en eer dragen, die ons werd geschonken door de Graaf zelve.

Mijn welgemende excuses voor de intkvlek maar er liep iemand voorbij die mij afleidde.

Was getekend,

Onpc Thomas Connor
Terug naar boven Ga naar beneden
MrGroar

MrGroar


Man Aantal berichten : 16
Leeftijd : 43
Woonplaats : Bourges, Duché du Berry
Registration date : 28-05-08

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue201/255De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (201/255)

De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland   De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 07, 2010 12:37 pm

- Chère comtesse, je vous prête allégeance ainsi que le veulent les coutumes, en sachant que mon allégeance première revient à Sa Sainteté le Pape! Sachez que bien que mon corps soit loin de mon fief, mon esprit est chaque jour présent à vos côtés!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.le317.fr
Alyssa

Alyssa


Vrouw Aantal berichten : 10831
Leeftijd : 37
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 13-02-09

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue255/255De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (255/255)

De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland   De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 07, 2010 3:04 pm

Alyssa luistert naar Monseigneur Dragothar zijn eed.

Dankuwel Monseigneur Dragothar.

Daarna komt Lara naar voren, na de eed krijgt Alyssa een japon cadeau en deze voelt erg zacht aan. Ze kan niet wachten om deze eens te dragen. Ze glimlacht als ze hoort dat het op advies van Romerio is.

Dankuwel Gravin Lara, uw raad zal altijd van pas komen. Ook bedankt voor de mooie japon.

Daarna komt Fleury naar voren, Alyssa glimlacht naar haar en is blij dat Fleury terug even uit het klooster is.

Dame Fleury het doet me goed u hier terug te zien.

Alyssa knuffelt Fleury terug en ziet daarna Pippa en Raboude naar voor komen. Ze luistert naar hun eden. Als beide hun eed bezegelen met een kus op de mond weet Alyssa even niet hoe te reageren.

Dank jullie wel.

Terwijl Alyssa nog even bekomt, komt een bode met een brief binnen alsook een duif.
Alyssa leest de brieven en probeert niet in de lach te schieten bij het lezen ervan.
Daarna ziet ze Monseigneur MrGroar staan en ze luistert naar zijn eed.


Merci Monseigneur Mrgroar pour votre allégeance.

Daarna kijkt Alyssa even naar Lara of zij zou weten wie er nog moet komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghislenus

Ghislenus


Man Aantal berichten : 925
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 18-06-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue112/255De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (112/255)

De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland   De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 07, 2010 7:40 pm

Een stokoude man komt de zaal als een wervelwind binnengelopen met een klosje bedienden achter hem.

Nog snel en kwiek voor zijn leeftijd moest de hoogbejaarde edelman zich toch behelpen met een wandelstok wat het luid galmde getik in de zaal verklaarde.

De oude graaf glimlachte naar de verschillende aanwezigen, maar wierp af en toe een boze blik naar de bode die zijn brief had afgeleverd.


Eenmaal voor de gravin gekomen knielde de graaf op de grond, waarbij hij een luid krakend geluid liet horen en het kletterende geluid van een wandelstok die hij op vijftien centimeter van de grond liet vallen.

Mijn gravin, mijn meesteres... Ik kom u mijn diensten aanbieden... Ik dacht dat dit reeds gebeurd was door een brief, maar...

Hij wierp een woeste blik naar zijn bode, die ineenkromp en naar zijn schoenen begon te staren.

Mijn... Bediende... Ik vertrouw ze tussen ons gezegd en gezwegen voor geen haar... Ik heb al verhalen gehoord van horigen die in opstand kwamen tegen hun heren, ik moet er niet aan denken.

Als blijk van gelukwensen heb ik voor u een geschenk mee, speciaal gemaakt te Moordrecht, mijn dierbare heerlijkheid, dewelke ik nog in leen kreeg van de heilige Sjnoel de Grote indertijd!

Ik wens u een voorspoedige regeerperiode, veel wijsheid en raad en u mag me steeds een brief sturen. Mijn kastelen zullen steeds ter uwer beschikking staan.


De benen van de oude man begonnen stilaan pijn te doen en hij wenkte twee bedienden om hem recht te trekken. Een andere kwam op een drafje aangelopen met een stoel voor zijn oude meester om te zitten en een ander bracht een glas wijn aan.

De oude graaf liet zich zonder veel tegenstribbelen opheffen en op de stoel geplaatst worden en nipte even van zijn glas terwijl hij argwanend naar zijn bode keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raboude

Raboude


Man Aantal berichten : 419
Leeftijd : 567
Registration date : 01-03-09

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Burgraaf
Spierkracht:
De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue76/0De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (76/0)

De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland   De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 07, 2010 8:16 pm

De verrassende binnenkomst, na de ietwat vreemde brief, bracht Raboude even in verwarring, maar dan speelde een glimlach om zijn lippen. Even werd die onderbroken door een luid gekraak toen de Egmontse Graaf knielde, maar gelukkig was er geen blijvende schade. De bliksemende ogen richting bode spraken boekdelen. Raboude grinnikte even, en snelde dan zijn leenheer ter hulp toen deze plaats nam in de Gravenzaal. De bediende die een glas wijn kwam brengen hield hij tegen, nam het glas met een knikje uit zijn handen, en reikte het zijn Graaf aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Man Aantal berichten : 625
Registration date : 28-04-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Burger
Spierkracht:
De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland   De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 09, 2010 4:02 pm

Een bode kwam toegesneld. Hij overhandigde haastig een brief aan de heraut en rende evensnel weer weg richting taverne.


Citaat :
Aan de Gravin van Holland,

Wij, Jeanjacob de Gilraen, Graaf van Hoorn, Baron van Veurne, Heer van Azé en Dissé-sous-le-Lude erkennen de rechtmatig gekozen gravin als heerser van het Graafschap Holland, en beloven hem bij te staan met raad en daad, met zwaard en pen alsook hem te steunen in moeilijke tijden.

Moge Aristote Holland en zijn graaf zegenen.

Graaf Jeanjacob de Gilraen
Opgemaakt te Veurne 7 mei 1458
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy

Indy


Vrouw Aantal berichten : 38
Woonplaats : Leiden, Rapenburg 2
Registration date : 04-05-08

De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland   De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Icon_minitimema mei 10, 2010 12:00 pm

Indy verontschuldigt zich voor haar late verschijning, glimlacht naar de nieuwe gravin en knielt

Wij, Indy van Rapenburghe de Clermont, Vrouwe van Texel, zweren plechtig trouw aan het Graafschap Holland en zijn rechtmatig erkende Gravin Alyssa. Wij zullen de Gravin bijstaan met raad en daad en met trots en eer onze titel dragen, die ons werd geschonken door de Gravin zelve. Dat Jah u mag begeleiden op uw pad voor het leiden van Holland in deze tijden.

Aangezien ze zich nog wat zwak voelde na haar griep besloot ze meteen huiswaarts te keren en meteen weer haar bed in te duiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 4055
Registration date : 25-12-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland   De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Icon_minitimema mei 10, 2010 12:22 pm

Lara knikt naar Alys ten teken dat Indy de laatste edelen is die haar eed moest afleggen.
Daarna knikt ze naar de bediendes dat zij de wijn uit mogen serveren, om te samen te toosten op een mooi mandaat van Alyssa.

Voor alle glazen zijn uit geserveerd buigt Lara naar Alyssa toe.


Dame Josje verblijft op het moment in het klooster, Heer Tristan is tot onze spijt tot Jah geroepen, eveneens als Heer Refiam.

Als ze rondkijkt en ziet dat alle aanwezigen zijn voorzien van wijn, tikt ze tegen haar glas.

Gravin Alyssa, op een goed mandaat voor u, en dat u Holland weer mag laten bloeien!

Ik wil nog een verzoek doen aan u allen. Een moment stilte voor Dame Josje, die op dit moment verzorgd wordt in het klooster, en voor Heer Tristan en Heer Refiam die voor ons veel te vroeg tot Jah geroepen zijn.


Na een moment stilte, en met toch een bedrukt gevoel vanwege het verlies van de twee heren, houdt Lara houdt haar glas omhoog.

Lang leve de Gravin!

En na die woorden neemt ze voorzichtig een slokje wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romerio

Romerio


Man Aantal berichten : 1947
Leeftijd : 41
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 12-08-08

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue255/255De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (255/255)

De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland   De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 11, 2010 1:46 am

Romerio houdt even stil op verzoek van de Heraut.
Zijn gedachten gaan uit naar Dame Josje en zij die tot Jah zijn gegaan.

Na dat moment steekt hij juichend zijn hand omhoog.
Als het aan de Allerhoogste ligt komt alles goed. Hij gaf ons weer een Gravin.


Lang leve de Gravin!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghislenus

Ghislenus


Man Aantal berichten : 925
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 18-06-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue112/255De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (112/255)

De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland   De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 11, 2010 9:26 pm

De oude graaf bulderde luid:

Vive la comtesse! Leve de gravin!

Gevolgd door een hoestbui die hij doorspoelde met een flinke slok wijn. In stilte dacht hij aan heer Tristan, wiens overlijden hij nu vernam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland   De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland
» De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Gravin Arkimbo van Holland
» De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Gravin Karanda van Holland
» De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Graaf Raboude van Holland
» De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Graaf Christiaan van Holland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het Kasteel van Den Haag :: Noordoostelijke vleugel: de Hollandse Kanselarij :: Gang der Azuren Tongen-
Ga naar: