Het Kasteel van Den Haag

Het centrum voor de administratie van het Graafschap Holland (hoort bij het spel Koninkrijken der Renaissance)
Officiële site van het spel : www.dekoninkrijken.com

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Gravin Arkimbo van Holland

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Annando

Man Aantal berichten : 1221
Registration date : 26-12-08

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Heer
Spierkracht:
230/255  (230/255)

BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Gravin Arkimbo van Holland    za aug 21, 2010 11:29 pm

Annando komt de gravenzaal binnengelopen. Hij wacht op zijn beurt en komt dan naar voren.

Wij, Annando de Mérode van Appoldro, Heer van Landsmeer, zweren plechtig trouw aan het Graafschap Holland en zijn rechtmatig erkende Gravin Arkimbo Caitlin Callisto Tailleur. Wij zullen de Gravin bijstaan met raad en daad en met trots en eer onze titel dragen, die ons werd geschonken door de Graaf zelve.

Daarna staat Annando op en geeft Arkimbo de vredeskus.

Ik heb nog een kleinigheid meegebracht voor u, ik hoop dat u het mooi vind

Annando geeft de gravin een doos met daarin een theekan en theekopjes in de vorm van een zwaan, het teken in het wapen van Landsmeer

Terug naar boven Go down
Silvain

Aantal berichten : 683
Leeftijd : 25
Registration date : 14-08-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
170/255  (170/255)

BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Gravin Arkimbo van Holland    zo aug 22, 2010 4:29 pm

Silvain komt helemaal vanuit het verre Tours persoonlijk naar de huldiging van de nieuwe gravin.

Hij loopt voor haar en maakt een buiging.

Hulde aan gravin Arkimbo!
Dat JAH haar zou mogen bijstaan ten alle tijden.
Mocht u ooit mijn hulp nodig hebben weet dat ik altijd voor u klaar zal staan met raad en daad.

Ik heb voor u een speciaal geschenk meegebracht.

Ik heb een prachtige wijngaard staan in Tours en een wijnkelder ernaast. Daar maak ik prachtige wijnen en voor u heb ik een speciaal kistje van mijn beste wijnen mee genomen.

Silvain geeft een tekenen en een bediende houd een fles voor de gravin.

Dat het u heerlijk zou mogen smaken.

Silvain maakte nog een buiging en bereide zich voor op de tocht terug naar Tours.
Terug naar boven Go down
Damianus

Man Aantal berichten : 909
Leeftijd : 34
Registration date : 06-03-08

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Burger
Spierkracht:
235/255  (235/255)

BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Gravin Arkimbo van Holland    di aug 24, 2010 1:31 pm

Een bode loopt naar voren zodra er plaats is. Hij knielt en maakt een diepe buiging met zijn hoofd waarna hij een rol perkament uitrolt en begint te lezen.

Citaat :
Beste Gravin Arkimbo Callisto Tailleur,

Wij, Damianus dela Mendoza, Graaf van Westland, Heer van Nieuw-lekkerland zijn momenteel nog onderweg naar Holland. Ik hoop dat u mij vergeeft dat ik u pas later in persoon zal feliciteren.

Dan bij deze:

Ik feliciteer u van harte met uw benoeming tot Gravin van Holland en ben er van overtuigd dat u een glorieuze termijn tegemoet gaat zien. Mocht u gaarne van mijn kennis of adviezen gebruik maken, kunt u altijd bij mij aankloppen.

Bijgaand een kleine gift van mij aan u in de vorm van een aantal rollen stof van hoge kwaliteit.

Gegroet,

Damianus dela Mendoza

De bode rolt het perkament weer in en maakt wederom een buiging. Dan wenkt hij met zijn hand over zijn schouder en snel komen er een aantal bediendes aangelopen met verscheidene rollen stof. Met een laatste diepe buiging vertrekt de bode met de bediendes.
Terug naar boven Go down
DragothAr

Aantal berichten : 74
Registration date : 30-04-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Heer
Spierkracht:
108/255  (108/255)

BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Gravin Arkimbo van Holland    di aug 24, 2010 2:58 pm

Monseigneur DragothAr komt de zaal binnen en knielt voor de Gravin.

Wij, Dragonus Théodor Arthur Ooms, Bisschop in Partibus van Corinthe en heer van Giessenlanden, zweren plechtig trouw aan het Graafschap Holland en zijn rechtmatig erkende Gravin Arkimbo Caitlin Callisto Tailleur. Wij zullen de Gravin bijstaan met raad en daad en met trots en eer onze titel dragen, die ons werd geschonken door de Graaf zelve.

Moge de Almachtige u bijstaan.

Vervolgens stond hij op, gaf de Gravin een vredeskus en stapte terug weg.
Terug naar boven Go down
MrGroar

Man Aantal berichten : 16
Leeftijd : 36
Registration date : 28-05-08

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
201/255  (201/255)

BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Gravin Arkimbo van Holland    di aug 24, 2010 4:24 pm

- Moi MrGroar, Cardinal Emérite, Archevêque In Partibus de Babylone, Chevalier Chapelain de l'Ordre Teutonique, prêtre allégeance à Gravin Arkimbo et lui souhaite de régner sagement et justement sur le peuple hollandais!
Terug naar boven Go down
http://www.le317.fr
Admin
Admin

Man Aantal berichten : 625
Registration date : 28-04-07

Personage-beschrijving
Spierkracht:
0/0  (0/0)

BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Gravin Arkimbo van Holland    vr aug 27, 2010 5:02 pm

Citaat :
Aan de Graaf van Holland,

Wij, Jeanjacob de Gilraen, Graaf van Hoorn, Baron van Veurne, Heer van Azé en Dissé-sous-le-Lude erkennen de rechtmatig gekozen graaf als heerser van het Graafschap Holland, en beloven hem bij te staan met raad en daad, met zwaard en pen.

Moge Aristote Holland en zijn graaf zegenen.

Graaf Jeanjacob de Gilraen

Opgemaakt te Veurne 26 augustus 1458

Vrouw Aantal berichten : 38
Registration date : 04-05-08

BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Gravin Arkimbo van Holland    wo sep 01, 2010 10:44 pm

Na een uitgelopen vakantie komt Indy verlaat, doch uitgerust de zaal binnen en knielt voor de Gravin.

Wij, Indy van Rapenburghe de Clermont, Vrouwe van Texel, zweren plechtig trouw aan het Graafschap Holland en zijn rechtmatig erkende Gravin Arkimbo Caitlin Callisto Tailleur. Wij zullen de Gravin bijstaan met raad en daad en met trots en eer onze titel dragen, die ons werd geschonken door de Graaf zelve.

Met stramme knieen staat Indy op en geeft de Gravin een vredeskus.
Ouderdom komt met gebreken blijkt maar weer.

Terug naar boven Go down
Xin de Guillotine

Man Aantal berichten : 10
Registration date : 16-05-10

Personage-beschrijving
Spierkracht:
255/255  (255/255)

BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Gravin Arkimbo van Holland    ma sep 06, 2010 5:22 pm

Xin loopt richting de gravin en knielt voor haar. Als hij een teken krijgt in de vorm van een vriendelijke knik in zijn richting.
Begint hij te spreken om zijn eed te vernieuwen...

Wij, Xinix Eduard Elnathan de Guillotine, Heer van Hillegom, zweren plechtig trouw aan het Graafschap Holland en zijn rechtmatig erkende Gravin Arkimbo Caitlin Callisto Tailleur.
Wij zullen de Gravin bijstaan met raad en daad en met trots en eer onze titel dragen, die ons werd geschonken door de Graaf zelve.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Gravin Arkimbo van Holland    Vandaag om 5:25 am

Terug naar boven Go down

De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Gravin Arkimbo van Holland
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Gravenzaal - Uitvoering testament Barones Armanda
» (Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het Kasteel van Den Haag :: Noordoostelijke vleugel: de Hollandse Kanselarij :: Gang der Azuren Tongen-
Ga naar: