Het Kasteel van Den Haag
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Kasteel van Den Haag

Het centrum voor de administratie van het Graafschap Holland (hoort bij het spel Koninkrijken der Renaissance)
Officiële site van het spel : www.dekoninkrijken.com
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Haven van R'dam

Ga naar beneden 
AuteurBericht
vengeance




Man Aantal berichten : 58
Leeftijd : 33
Registration date : 18-05-08

Haven van R'dam Empty
BerichtOnderwerp: Haven van R'dam   Haven van R'dam Icon_minitimedi dec 04, 2012 12:30 am

Ven komt loopt naar de poort en geeft een brief aan de nachtwacht

Citaat :
Goeie nacht heren en dames van de nachtwacht,

Mijn naam is Ven en ik was een tijdje terug inwoner en havenmeester van R'dam en het doet me geen deugd om te merken dat het nog steeds even snel gaat om de haven in te komen.
Maar ik heb een vraag.
Ik lig samen met 6 anderen met de boot calvados al 2 dagen buiten de haven van Rotterdam en de situatie aan boord wordt toch redelijk dringend voor bepaalde mensen die aan boord zijn, met betrekking tot de hoeveelheid voedsel.
Ik vraag me af hoelang het mogelijk nog gaat duren en waarom het zolang duurt om aan te leggen?

Dus beste dames en heren van de nachtwacht kunnen jullie deze boodschap zo spoedig mogelijk bij de Havenmeester bezorgen, zodat hij mijn vragen kan beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Ven
Terug naar boven Ga naar beneden
vengeance




Man Aantal berichten : 58
Leeftijd : 33
Registration date : 18-05-08

Haven van R'dam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Haven van R'dam   Haven van R'dam Icon_minitimedi dec 04, 2012 12:38 am

Ven komt snel terug gelopen en geeft nog een klein briefje af

Citaat :
De Kapitein heeft dit waarschijnlijk al afgegeven maar hier nogmaals de mensen die aan boord zijn


Floralise
Galla
Lilin
Thegregterror
Vengeance
Yaneck

Groet,

Ven
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Haven van R'dam
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het Kasteel van Den Haag :: Keizerlijke poort :: De stadspoorten-
Ga naar: