Het Kasteel van Den Haag
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Kasteel van Den Haag

Het centrum voor de administratie van het Graafschap Holland (hoort bij het spel Koninkrijken der Renaissance)
Officiële site van het spel : www.dekoninkrijken.com
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 vraag

Ga naar beneden 
AuteurBericht
karel.

karel.


Man Aantal berichten : 248
Registration date : 14-11-07

vraag Empty
BerichtOnderwerp: vraag   vraag Icon_minitimevr jan 11, 2008 7:21 pm

ik heb een vraag over het strafwetboek
Artikel 3.3.

Verstoring van de Openbare Orde:
- Elke handeling, actie, gedraging die een aanslag is op de fysieke en/of morele integriteit van een persoon of groep.
-Elke handeling, actie of gedraging die de openbare orde of de goede werking van de gemeenschap verstoord.

als ge nu een criminele organisatie beledigt en een lid dient een klacht in maar het is bekend dat hij/zij een lid is van een criminele
organisatie is wie wordt er dan veroordeelt de persoon of het lid
of wordt er niemand veroordeelt
(er stond ook nog dat leden van een criminele organisatie veroordeeld wordt en hier staat dat als ge een persoon of groep beledigt ge veroordeelt wordt of toch ongeveer)

ps.ik weet dat dat het een beetje verwarrend is srr daarvoor
Terug naar boven Ga naar beneden
karel.

karel.


Man Aantal berichten : 248
Registration date : 14-11-07

vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag   vraag Icon_minitimevr jan 11, 2008 7:33 pm

ik heb nog een vraag

Artikel 4.

Elke inwoner die weigert zich te onderwerpen aan een beslissing van de Raad zal beschouwd worden als verrader.

terwijl in de grondwet staat dat elke resident van het graafshap hollands recht heeft op een eigen mening
(Artikel 7.

Het graafschap Holland erkent het recht op mening, vrije meningsuiting en betoging aan zijn residenten.)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
vraag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het Kasteel van Den Haag :: Zuidoostelijke vleugel : Hollands Justitiepaleis :: Wetten van Holland :: Archief-
Ga naar: