Het Kasteel van Den Haag
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Kasteel van Den Haag

Het centrum voor de administratie van het Graafschap Holland (hoort bij het spel Koninkrijken der Renaissance)
Officiële site van het spel : www.dekoninkrijken.com
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Technisch familie probleem

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Louwrens

Louwrens


Man Aantal berichten : 2306
Registration date : 25-10-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Baron
Spierkracht:
Technisch familie probleem Left_bar_bleue224/255Technisch familie probleem Empty_bar_bleue  (224/255)

Technisch familie probleem Empty
BerichtOnderwerp: Technisch familie probleem   Technisch familie probleem Icon_minitimezo jul 18, 2010 12:16 pm

Geachte Heraldiek

In de stamboom van de Familie De Mérode staat dat mijn moeder
Katharine De Mérode getrouwd geweest is met James Phoenix

Als zoon van mijn moeder ben ik technisch gezien nog altijd familie,maar door een jammerlijke twist die ik zeer betreur ,ben ik uit de familie gezet ,nu mijn vraag is is dit technisch wel mogelijk gezien mijn moeder (die overleden is ) nog deel uitmaakt van de stamboom

Graag meer info hierover
Louwrens Phoenix
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 4055
Registration date : 25-12-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
Technisch familie probleem Left_bar_bleue0/0Technisch familie probleem Empty_bar_bleue  (0/0)

Technisch familie probleem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Technisch familie probleem   Technisch familie probleem Icon_minitimezo jul 18, 2010 8:24 pm

Louwrens, Je moeder was een de Mérode en zij is niet verbannen uit de familie zoals jij dat bent.
In de tijd dat die bij jou gebeurt is (18 mei 1457) was dat nog gewoon toegestaan.
Het College is op dit moment bezig met regels op te stellen met betrekking tot families. Hierin is dit ook opgenomen.
Alle gebeurtenissen die voor het valideren van die regels gebeuren worden bekeken met de Keizerlijke regels ernaast.
Indien het niet in de regels staat wordt het nagevraagd in de overlegruimte van deze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Louwrens

Louwrens


Man Aantal berichten : 2306
Registration date : 25-10-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Baron
Spierkracht:
Technisch familie probleem Left_bar_bleue224/255Technisch familie probleem Empty_bar_bleue  (224/255)

Technisch familie probleem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Technisch familie probleem   Technisch familie probleem Icon_minitimezo jul 18, 2010 8:44 pm

Bedankt voor dit antwoord en ik hoop dat de regels erdoor komen dat andere mensen worden bespaard van dit absurde onrecht.

Louwrens boog en verliet daarna de zaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Technisch familie probleem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Technisch familie probleem   Technisch familie probleem Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Technisch familie probleem
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het Kasteel van Den Haag :: Noordoostelijke vleugel: de Hollandse Kanselarij :: Gang der Azuren Tongen-
Ga naar: