Het Kasteel van Den Haag
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Kasteel van Den Haag

Het centrum voor de administratie van het Graafschap Holland (hoort bij het spel Koninkrijken der Renaissance)
Officiële site van het spel : www.dekoninkrijken.com
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 (Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland

Ga naar beneden 
+17
sonho
Arielle_de_Siorac
Christiaan
Dolina
Findecano-Saralonde
onpc
Annando
Omenio
Karanda
Elchan
Raboude
Nikolaj Rostov
Louwrens
Colonel
Admiraal
Alyssa
Lara
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lara

Lara


Aantal berichten : 4055
Registration date : 25-12-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland   (Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 30, 2011 5:41 pm

Lara loopt richting de zware deuren van de Gravenzaal. Ze kijkt de gang op en ze ziet dat niemand op weg is naar de zaal.
Ze sluit de zware deuren, hoewel ze van buiten nog wel open te krijgen zijn.
De personen die nu nog niet zijn geweest en zich niet hebben geëxcuseerd zijn nu te laat. Ze had het liever anders gezien, maar het is niet anders.


    Citaat :
    Degene die nu nog komen zijn buiten de 15 dagen en te laat. Rp-en dat je aan komt rennen en nog net op tijd bent heeft dus geen zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liquido

Liquido


Vrouw Aantal berichten : 981
Leeftijd : 31
Woonplaats : Rotterdam & Amsterdam
Registration date : 27-01-08

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Ridder
Spierkracht:
(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue255/255(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (255/255)

(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland   (Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 01, 2011 12:09 am

Liquido haastte zich vanuit de koets richting de gang der azuren tongen. Ze zag dat de deuren al dicht waren, ze wist dat het geen goed teken was. Ze hijgde nog even, voordat ze de deuren voorzichtig open deed. Ze merkte dat alle ogen op haar gericht waren toen ze naar binnen liep en met gebogen hoofd liep ze naar voren, richting Gravin Alyssa.

Vergeef mij dat ik te laat ben, Gravin. Ik had nog wat, persoonlijke dingen, die ik eerst moest regelen. Maar ik ben toch gekomen om mijn eed te geven.

Liquido knielde en sprak luid.

Wij, Liquido Isabella Tailleur Connor, Dame van Haarlemmermeer, zweren plechtig trouw aan het Graafschap Holland en zijn rechtmatig erkende Gravin, Gravin Alyssa Ciara Connor de Mérode, Gravin van Holland, Gravin van Delft, Burggravin van Den Briel, Dame van Lopik. Wij zullen de Gravin bijstaan met gehoorzaamheid, hulp en raad. Wij zullen onze titel met trots en eer dragen, die ons werd geschonken door de Gravin van Holland zelve.

Ze stond op en gaf de Gravin een kus op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvain

Silvain


Aantal berichten : 683
Leeftijd : 32
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 14-08-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue170/255(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (170/255)

(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland   (Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 01, 2011 12:53 am

Als het Silvain zijn beurt is buigt hij voor de nieuwe gravin diep en met zijn hoofd naar de grond in nederigheid spreekt hij.

Hulde aan de nieuwe gravin van Holland. Dat Jah haar wijsheid mag geven in haar beslissingen en dat Holland haar zal mogen volgen naar voorspoed.

Hierna liep Silvain al buigend 4 passen naar achter waarna hij zich omdraaide en wegliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romerio

Romerio


Man Aantal berichten : 1947
Leeftijd : 41
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 12-08-08

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue255/255(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (255/255)

(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland   (Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 06, 2011 11:50 pm

Later dan ooit tevoren stapte Romerio de Gravenzaal binnen. Hij had een tijd getwijfeld of hij hier wel moest zijn. Zijn vrouw kon altijd rekenen op zijn eeuwige steun. En leengoed had hij niet. Wel, het was altijd mooi om hier te komen.

Met een statige pas en een glimlach op zijn gezicht liep hij naar de troon.
Hij maakte een buiging naar Alyssa en keek haar met zijn zwoele blik aan.


Ooh Gravin Alyssa, leef in eeuwigheid!
Ik kom hier vandaag niet alleen om mijn hulde aan u te brengen. U kunt ook altijd rekenen op mijn was advies en beschermende hand.


Van achter zijn rug haalde hij een roos tevoorschijn.

(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Roos

Als teken van mijn eeuwige trouw en liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
nadiakie




Aantal berichten : 308
Registration date : 27-11-07

Personage-beschrijving
Adelijke rang: Graaf
Spierkracht:
(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Left_bar_bleue60/255(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (60/255)

(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland   (Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 28, 2011 10:39 pm

Een vermoeide duif kwam aanvliegen met een boodschap voor de nieuwe gravin:

Citaat :
Vergeef mij dat ik zo laat een boodschap stuur maar ik heb een heel lang kloosterverblijf achter de rug omwille van mijn slechte gezondheid. Maar ook al is het erg laat toch kan u altijd op mijn steun rekenen.



Wij, ,Nadiakie de Ligne, Gravin van Egmont zweren plechtig trouw aan het Graafschap Holland en zijn rechtmatig erkende Gravin, Gravin Alyssa Ciara Connor de Mérode, Gravin van Holland, Gravin van Delft, Burggravin van Den Briel, Dame van Lopik. Wij zullen de Gravin bijstaan met gehoorzaamheid, hulp en raad. Wij zullen onze titel met trots en eer dragen, die ons werd geschonken door de Gravin van Holland zelve.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland   (Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
(Leen)Hulde Gravin Alyssa Tailleur Connor van Holland
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland
» De Gravenzaal - (Leen)Huldes aan Gravin Alyssa van Holland
» De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Gravin Arkimbo van Holland
» De Gravenzaal -(Leen)Huldes aan Gravin Karanda van Holland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het Kasteel van Den Haag :: Noordoostelijke vleugel: de Hollandse Kanselarij :: Gang der Azuren Tongen-
Ga naar: